Maar sinds kort weet ik het antwoordt!
Nog sterker ik heb er zelf 1 voor mijn bedrijf!
Nee het is mischien niet moeders mooiste ( zal het ook nooit worden) ze heeft ook geen kenteken ( hoeft ook niet want ze rijd op eigen terrein en af en toe steekt ze letterlijk de straat over om water te tanken ( 2x 200 liter) en als ze over straat moet hangt ze met de triangel aan de peugot.
Deze vreemde eend (letterlijk ) is samengetseld uit een chassis van een ami ( die een eend kenteken had...) daar is een koets ( het voor gedeelte) van een aca dyane die al een paar jaar op de sloop stond opgezet, ze heeft een dyane motor en bak meegekregen ( uit de eigen schuur)
De voordeuren komen ook weer ergens van een opruim partij, de linker voordeur is er voor de handigheid uit gelaten ( staat thuis in de schuur)
Een sleuteltje heeft ze niet, gewoon op de startknop drukken en gas geven.
Vanwege de bodemruimte is de benzinetank onder de motorruimte verhuist. Omdat ik geen grote afstanden er mee af leg is een tankje van 5 liter voldoende.

Ze heeft 1 stoel gekregen zonder bekleding, als de stoel nat word dan is ie ook zo weer droog.

Afgelopen 2 weken heeft ze haar werk al zeer goed gedaan, zodra ik het weer wat rustiger heb op de werklocatie waar ik haar gebruik wil ik haar verder modificeren

Het laadplatform is express los gehouden net als de aansluiting van de schoffelmachine. Ook de trekhaak is afneembaar.
Om zo veel mogelijk grip te hebben is ze wel uitgerust met 2 trekkerbanden op de voorwielen.