help: ben in noorwegen en eend draait niet meer stationair

Plaats reactie
Bartineendyane
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

help: ben in noorwegen en eend draait niet meer stationair

Bericht door Bartineendyane » vr 23 jul, 2010 15:51

Ik ben samen met mn vriendin bezig met een rondreis door Noorwegen. Na een kapotte voorruit en een kleine aanrijden(details volgen nog wel) loopt de eend sinds gisteren helemaal niet meer stationair. Het is plotseling gekomen. Geen andere benzine ofzo. Carburateur heb ik gisteren al gereinigd maar haalde niets uit. Bouy is mooi bruin. Verder loopt hij ook gewoon goed. Voorheen was de stationairloop altijd wel wat onrustig. Heb gewoon ontsteking met puntjes. Bobine heb ik al even gewisseld met n andere maar haalde ook niets uit. Weet niet wat het is maar het rijd behoorlijk vervelend. Kan altijd nog de gaskabel strakker zette voor nood maar is geen gehoor. Hij moet minimaal 2000 toere draaien om hem aan te houde...graag hulp!
www.proxive.nl - autoreclame

backfire
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door backfire » vr 23 jul, 2010 16:03

lijkt mij dat de stationair sproeier verstopt zit, als ie verder wel goed loopt. Als je ff hebt 4-8 zit ik ook in noorwegen :lol:

Bartineendyane
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

Bericht door Bartineendyane » vr 23 jul, 2010 16:20

4 aug zijn wij net terug. Die sproeier zit aan de buitent toch?

Roadrunner
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door Roadrunner » vr 23 jul, 2010 16:56

sleutel 8 aan de voorkant van de carburateur.(heeft ook nog een sleuf voor een schroevendraaier)

backfire
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door backfire » vr 23 jul, 2010 17:05

En niet vergeten om dan van daaruit de boel door te blazen met compressor, let op met spetterende benzine voor je ogen.

Bartineendyane
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

Bericht door Bartineendyane » vr 23 jul, 2010 17:07

Had hem inderdaad al gevonde en het probleem is verholpen!had deze sproeier gisteren ook al probere te reinigen maar had hem daarbij niet losgedraaid. Stom natuurlijk!maar heel erg bedankt in ieder geval! En een hele fijne vakantie toegewenst alvast backfire!maar dat komt goed in zo'n schitterend land!je zult veel bekijks hebbe met je eend!

backfire
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door backfire » vr 23 jul, 2010 22:25

Helaas ben ik niet met de eend, gaat ook niet echt lukken, maar ik ga met de trein, boot, trein, in ieder geval eens een ander soort van transportmiddel. Ik ben wel blij dat het probleem is opgelost, zeker als je op vakantie bent, nog een prettige tijd daar.

Plaats reactie