rare radio storing
-
- Veelvuldig poster
rare radio storing
Ok het volgende,
mijn radio in de eend gaat vanzelf uit en meteen weer aan soms wel tig keer achter elkaar en alleen als t koud is, t is erger als ik mijn richtingaanwijzer aan doe, of ruitenwisser aan zet (stroom verbruikt wordt) maar niet als ik op de rem trap...
t is een oude sony cd speler
zit direct op de accu aangesloten
voltmeter staat bijna in de max
als t warmer is is t over....
heb eigenlijk nog niks gechecked, maar wil s ff weten of jullie ideeen hebben.
greetzzzzzzzzzz
Rusty
mijn radio in de eend gaat vanzelf uit en meteen weer aan soms wel tig keer achter elkaar en alleen als t koud is, t is erger als ik mijn richtingaanwijzer aan doe, of ruitenwisser aan zet (stroom verbruikt wordt) maar niet als ik op de rem trap...
t is een oude sony cd speler
zit direct op de accu aangesloten
voltmeter staat bijna in de max
als t warmer is is t over....
heb eigenlijk nog niks gechecked, maar wil s ff weten of jullie ideeen hebben.
greetzzzzzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
klinkt als massa probleempje ergens, kijk es naar dat kleine kabeltje tussen koets en accu (min)
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
daar zit al een hele dikke kabel tussen... heb ik lang geleden al gedaan, ga eerst nog maar eens een keer alle bedrading nakijken. misschien dat ik daar iets vind.Spookeend schreef:klinkt als massa probleempje ergens, kijk es naar dat kleine kabeltje tussen koets en accu (min)
greetzzzzzzzz
p.s. @spookeend ben je weer een beetje op de been?
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
nog niet erg nee, maar, als het meezit komt het weer grotendeels goed. Blijven wat naweeen mogelijk, wat en waar nog onbekend, minimale verbetering verwacht in ongeveer 4 weken, kan oplopen tot 6 maanden............
Ik vermoed nog steeds massa, koud, water, vriest, geen massa, ofzo, veel zooi tussen een verbinding, dat soort gein
Ik vermoed nog steeds massa, koud, water, vriest, geen massa, ofzo, veel zooi tussen een verbinding, dat soort gein
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Moderator
Was dat de diagnose van je arts voor je evenwichtsproblemen, of gaat dit weer over Rusty's storing??Spookeend schreef:Ik vermoed nog steeds massa, koud, water, vriest, geen massa, ofzo, veel zooi tussen een verbinding, dat soort gein

In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
the Nosepicker schreef:Was dat de diagnose van je arts voor je evenwichtsproblemen, of gaat dit weer over Rusty's storing??Spookeend schreef:Ik vermoed nog steeds massa, koud, water, vriest, geen massa, ofzo, veel zooi tussen een verbinding, dat soort gein
hahahahahahaha, ging eigenlijk over die storing hoor, bij RUSTY, dusssssss, vandaar.....
Mocht ik zelf weer es wat te melden hebben dan zien jullie dat hopelijk in het leuke dingen topic

www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
nou flink bezig geweest om de storing op te lossen, maar tot nu toe zonder resultaat... nw dikke kabels direct van de accu naar de radio getrokken, radio open gemaakt, gezocht naar slechte verbindingen, maar nix gevonden (wel voor de zekerheid een paar verbindingen opnieuw gesoldeerd. het stomme ding blijft storen....
ben bang dat t toch aan de radio ligt. (of misschien wel de aansluit kabels achterin de radio, maar als ik die beweeg gebeurt er nix)
o ja en als de motor niet loopt doet ie ut ook gewoon goed......
VAAG
iemand nog ideeën???
greetzzzzzzzzzzzz
ben bang dat t toch aan de radio ligt. (of misschien wel de aansluit kabels achterin de radio, maar als ik die beweeg gebeurt er nix)
o ja en als de motor niet loopt doet ie ut ook gewoon goed......
VAAG
iemand nog ideeën???
greetzzzzzzzzzzzz
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Addicted user
- Contacteer:
Hoef je ok niet te kunnen zien, haarscheurtje is voldoende om bij temperatuur verschillen vreemde acties te verkrijgen. Kan ook een matige soldeerbevestiging zijn en met SMD zal je dat niet snel kunnen opsporen.rusty schreef:niks kunnen zien, dacht ik ook al aan....backfire schreef:scheurtje in de printplaat?