Remblokken vervangen>>nieuwe gaan er niet meer in
Remblokken vervangen>>nieuwe gaan er niet meer in
Mijn remblokken waren versleten dus heb ik ze eruit gehaald,
maar de nieuwe krijg ik er met geen mogelijkheid meer in,..
Heeft iemand een iedee hoe ik dit toch voor elkaar krijg?
Bram
maar de nieuwe krijg ik er met geen mogelijkheid meer in,..
Heeft iemand een iedee hoe ik dit toch voor elkaar krijg?
Bram
-
- Veelvuldig poster
ik denk dat je vergeet om de cilinders terug te drukken. Deze staan nu op de versleten stand en dan passen de nieuwe er niet tussen.Je kunt ze met een schroevendraaier voorzichtig terug drukken of van de klauw aan een kan de bout eruit en dan omhoog kantelen dan zie je wat je doet..
Vergeet dan niet weer het dunne plaatje er tussen te frotten..!
Vergeet dan niet weer het dunne plaatje er tussen te frotten..!
2 cylinders en 30 pk maar veel meer inhoud..!
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
-
- Heavy user
ik zou de remklauwen laten zitten!
je moet ze 1 voor 1 vervangen!!! door een schroevendraaier tussen remblok en remschijf te zetten en zodoende de oude remblok terug te duwen. dan dat veertje los en hij flikkert er zo uit. de nieuwe moet er nu redelijk makkelijk in gaan. niet vergeten die veer weer om te wippen en terug te plaatsen. en dan de andere blokken.
als je de remblokken niet terug gedrukt krijgt in de remklauwen, kan het zijn dat je remklauwen vastzitten. revisie of vervangen is dan de enige oplossing
je moet ze 1 voor 1 vervangen!!! door een schroevendraaier tussen remblok en remschijf te zetten en zodoende de oude remblok terug te duwen. dan dat veertje los en hij flikkert er zo uit. de nieuwe moet er nu redelijk makkelijk in gaan. niet vergeten die veer weer om te wippen en terug te plaatsen. en dan de andere blokken.
als je de remblokken niet terug gedrukt krijgt in de remklauwen, kan het zijn dat je remklauwen vastzitten. revisie of vervangen is dan de enige oplossing
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Heavy user
haha inderdaad, zo heeft m'n broertje in de garage waar die werkt twee auto's goed in de puinpoeier gereden. (een stagiair had de blokken vervangen en had dus niet gepompt en mn broertje had verzuimt dit te dubbel checken)
maarrr pas pompen als je de blokken vervangen hebt anders gaat het niet goed komen en moet je de boel wel los halen.
maarrr pas pompen als je de blokken vervangen hebt anders gaat het niet goed komen en moet je de boel wel los halen.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.