Verschil koppeling voor of na '82
Verschil koppeling voor of na '82
Er zal vast al eens wat over geschreven/ gevraagd zijn maar ik kan het niet vinden! (Zoek al 2,5uur)
Moet waarschijnlijk de koppeling vervangen en nou zag ik op een website voor onderdelen dat er verschil is tussen koppelingen van voor 82 en na 82, wat uis het verschil en waar kan ik het aan zien???
Liefst voor ik alles uit elkaar trek, zo dat ik de onderdelen al heb voor ik begin!
Moet waarschijnlijk de koppeling vervangen en nou zag ik op een website voor onderdelen dat er verschil is tussen koppelingen van voor 82 en na 82, wat uis het verschil en waar kan ik het aan zien???
Liefst voor ik alles uit elkaar trek, zo dat ik de onderdelen al heb voor ik begin!
\" Ik ben niet schizofreen, ik ben in m\'n eendje\"
Dat jaar was de overgang van de ouderwetse koppeling met drukvingers naar de diafragmakoppeling. Echt alles wat met ontkoppelen te maken had, is toen veranderd. Dus niet alleen de drukgroep en de koppelingsplaat, maat ook het vliegwiel aan de motor, het druklager en de prise-as van de versnellingsbak.
-
- Veelvuldig poster
wat ook een redelijke graadmeter is, zijn de voorremmen ,trommels oude type , schijven nieuwe type
hoewel er dianes en ami's zijn met schijven en oude type koppeling .
maar als je zeker weet dat het een eenden bak is, is dit een redelijke vuist regel.
een traps en twee traps carburateur ook allemaal rond de zelfde tijd aangepast
hoewel er dianes en ami's zijn met schijven en oude type koppeling .
maar als je zeker weet dat het een eenden bak is, is dit een redelijke vuist regel.
een traps en twee traps carburateur ook allemaal rond de zelfde tijd aangepast
2cv6 azu-b 250