contactslot 2cv
-
- Veelvuldig poster
contactslot 2cv
na vandaag krijg ik mijn sleutel niet meer omgedraait.
gistere ging het al best moeilijk en vandaag krijg ik er geen beweging meer in, ik heb schrik dat ik mijn sleutel zo kapot ga draaien, zijn er hier nog die er last van hebben of hebben gehad en wat kan ik er aan doen?
mvg Ben
gistere ging het al best moeilijk en vandaag krijg ik er geen beweging meer in, ik heb schrik dat ik mijn sleutel zo kapot ga draaien, zijn er hier nog die er last van hebben of hebben gehad en wat kan ik er aan doen?
mvg Ben
-
- Veelvuldig poster
opzij het contactslot zit een plaatje, da openbreken op een of andere manier, daar zit een blokje da moet je eruit halen. (stuurslot)hvb-013 schreef:Mijn contactslot heeft sinds vandaag hetzelfde probleem. Wat kan de ANWB in dit geval voor je doen? Hoe kan ik 'm weer aan de praat krijgen? Dat 'klepje' er voor vanaf halen?
en aan de achterkant waar de kabeltjes zitten is ook een apparte blok en da kun je er af halen maar dan moet je die ring die daar rond zit er ook af halen.
en dan kun je hem voorlopig starten met een schroevendraaier.
maar dan is je contactslot wel na de zak :S was bij mij ook het geval..
mss weet iemand anders nog iets..
-
- Veelvuldig poster
da had ik bij mij ook is geprobeerd en olie erin gespoten ma niks hielp bij mij:sBoudewijn schreef:Ik heb twee keer per jaar het probleem dat er geen beweging in te krijgen is. Nog steeds op kunnen lossen door er siliconen spray in te spuiten. Natuurlijk is dit een tijdelijke oplossing en er zal eens een keer een nieuw slot in moeten.