Een nieuwe besteleend
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Dank voor jullie reactie's. Hoop dat ik de beelden goed heb toegevoegd, was de eerste keer.
Of het stuur origineel is weet ik niet, waar kan ik dat aan zien? Zal zeker proberen of de deur te redden is. Dat wil ik overigens met alle onderdelen doen omdat ik er wel van houd om de zaken 'origineel' te houden.
Inderdaad aardig van de eigenaar om nog wat spullen mee te geven behalve de wespen die waren behoorlijk agressief.
Of het stuur origineel is weet ik niet, waar kan ik dat aan zien? Zal zeker proberen of de deur te redden is. Dat wil ik overigens met alle onderdelen doen omdat ik er wel van houd om de zaken 'origineel' te houden.
Inderdaad aardig van de eigenaar om nog wat spullen mee te geven behalve de wespen die waren behoorlijk agressief.
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Als hij van 76 is dan is het stuur origineel. Een bruin Special stuurtje. Had ik ook in mijn 76er 250 destijds. In 1975 had je een plastic zwaluwstaart stuur en daarvoor , 1974 een bruin bakalieten stuur. 1977 en 1978 werd het interieur zwart.
Ik zou zeggen meld je hier ook even aan svp. Ben benieuwd naar het kenteken straks;
www.citroenazu.nl
Ik zou zeggen meld je hier ook even aan svp. Ben benieuwd naar het kenteken straks;
www.citroenazu.nl
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Martijn:
De AK is van 10.12.1975 volgens het kentekenbewijs. Dus is mijn stuur origineel?
Het NL-kenteken zal helaas een nieuwe combi van cijfers en letters worden. Jammer, maar helaas! Als het zover is zal ik het melden.
Weet overigens iemand waar ik dezelfde stoelbekleding (bruin/skai) vandaan kan halen als vervanging van de huidige? Deze zijn zo versleten dat 'zitten' bijna niet meer kan. Alle suggesties zijn welkom
De AK is van 10.12.1975 volgens het kentekenbewijs. Dus is mijn stuur origineel?
Het NL-kenteken zal helaas een nieuwe combi van cijfers en letters worden. Jammer, maar helaas! Als het zover is zal ik het melden.
Weet overigens iemand waar ik dezelfde stoelbekleding (bruin/skai) vandaan kan halen als vervanging van de huidige? Deze zijn zo versleten dat 'zitten' bijna niet meer kan. Alle suggesties zijn welkom
Alle beelden op een rij
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
AZL57:
Skai met gaatjes en rondom een bies. Aan het voeteneinde zit hij 'vast' met een dwarsspijltje en links/rechts met rubbers.
Skai met gaatjes en rondom een bies. Aan het voeteneinde zit hij 'vast' met een dwarsspijltje en links/rechts met rubbers.
Alle beelden op een rij
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Ah, dus geen skai. Dan weet ik dat ook weer (ben nog een beginner) en als je mij kan helpen graag. Laat maar weten en heb ze voor beide stoelen nodig. Mag nieuw, maar ook 2de hands als ze maar goed bruikbaar zijn natuurlijk.
PS heb je een PM gestuurd.
PS heb je een PM gestuurd.
Alle beelden op een rij
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ja is origineel, = modeljaar 1976 en dat begint bij Citroën in september...hvdh schreef:Martijn:
Mooie wagen, belangrijk om hem zo origineel mogelijk te houden als hij dat nu is. Die zijn er niet veel en is zeker wat betreft details als stuur, binnenverlichting soort boutjes enz echt heel belangrijk.
Bouwpaketten (met respect ), samenstellingen uit vele donoren bestaan er (gelukkig maar !) al veel.
Bouwpaketten (met respect ), samenstellingen uit vele donoren bestaan er (gelukkig maar !) al veel.
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Helemaal mee eens (hoewel er prachtige exemplaren bestaan). Het is zeker mijn bedoeling om de AK zo origineel mogelijk te houden. Toch moeten er verschillende zaken vernieuwd worden (incl. boutjes) te beginnen bij de bodemplaten! De enige geschiedsvervalsing die ik ga toepassen is het plaatsen van ronde koplampen en misschien een andere grill.marcopr schreef:Mooie wagen, belangrijk om hem zo origineel mogelijk te houden als hij dat nu is. Die zijn er niet veel en is zeker wat betreft details als stuur, binnenverlichting soort boutjes enz echt heel belangrijk.
Alle beelden op een rij