Restauratie van de Eend van Roel - KLAAR!!
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Restauratie van de Eend van Roel - KLAAR!!
Voor de vakantie geschorst en nu aan het werk
Laatst gewijzigd door Roel l'Hiver op wo 23 mei, 2012 10:52, 8 keer totaal gewijzigd.
2CV Spécial, 1985, orga 2977, bleu des tropiques
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Asbak zit er niet in en er rammelt inderdaad van alles onder de motorkap, tis tenslotte een Eendmarcopr schreef:asbak vol?
of
Er rammelde iets onder de kap!
Koets gaat er af, komen nieuwe dorpels onder, voor bij de voetenbak zit wat narigheid, de bekende puntjes zeg maar. Daarna moet alles netjes in de verf. Er zijn in de loop van de jaren overal verschillende tinten bleu des tropiques op gesmeerd, ook op onderdelen waar het niet op hoort te zitten...
Het chassis is enige jaren geleden door een vorige eigenaar vervangen. Het lijkt er nu nog goed uit te zien, hopen dat als de koets er af is, dat nog steeds zo is. Ik kan het nu echter wel netjes schoonmaken en daar waar nodig repareren.
De remmen moeten worden vervangen en het linker achterwiellager is stuk en zo zal ik nog wel een en ander tegenkomen. Ach, ik heb tot volgend voorjaar de tijd
2CV Spécial, 1985, orga 2977, bleu des tropiques
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Addicted user
- Contacteer:
Nou dan had je mijn demontage moeten zien, natuurlijk zelfde probleem, dus de eend naar buiten rollen. Nog een keer proberen, eej! zit er ook nog een balkon in de weg, uiteindelijk de eend midden op de weg moeten rollen. Een oudere man heeft het allemaal mogen aanschouwen en lag waarempel in een deuk van het laggen.
-
- Regelmatige poster
- Contacteer: