Vanmorgen weer verder gegaan met het pienzelen
Als eerste het rechtervoorspatbord van de auto afgehaald en er een gedeukte voor teruggezet. Kan ik de goede schuren en in de verf zetten.
De 2 delen die gisteren in de verf zijn gezet licht opgeschuurd, zo ook het linker achterspatbord.
De deur en linker voorspatbord staan nu in de tweede laag geel. Straks even kijken of dat voldoende is, of dat er nog een derde laag over moet. Hoop van het blauw maar max twee lagen nodig te hebben, is toch een kleur die iets beter dekt.
Beide spatborden hebben hun eerste laag gele verf gehad.
Hopelijk is dat vanavond allemaal een beetje droog, zodat ik kan kijken of ik al met het blauw kan beginnen.
Na het schuren, toen de primer aan het drogen was, mijn toerenteller die ik maanden geleden gekocht had maar eens ter hand genomen en gekeken waar in de ami deze moest komen. Leuk plekje gevonden en dan aansluiten maar. 3 draden getrokken. 1 vanaf de min van de bobine, 1 plus draad en een massadraad.
Alles aangesloten, starten en hij deed het niet. Beetje mede aansluitingen gewisseld en toen deed ie het.
Wat fotokes van de toerentellert, de behuizing wordt nog een keer zwart gemaakt.

Toerenteller hangt onder het dash, naast de radio

Van dichterbij

Tijdens het rijden