Restauratie van de Eend van Roel - KLAAR!!
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Idd, mooie kleur!
Voor de nieuwsgierigen, ze blijft blauw, dus niet rood, niet groen en ook niet zwart
Demonteren gaat trouwens erg voorspoedig. Het gaat zo snel dat ik aan foto's maken nauwelijks toe kom. Maar er staan al zoveel foto's van demontage's op het wereldwijdeweb, daar voegen die van mij niets meer aan toe
Zodra de koets er af is, zal ik weer een fotootje plaatsen.
Voor de nieuwsgierigen, ze blijft blauw, dus niet rood, niet groen en ook niet zwart
Demonteren gaat trouwens erg voorspoedig. Het gaat zo snel dat ik aan foto's maken nauwelijks toe kom. Maar er staan al zoveel foto's van demontage's op het wereldwijdeweb, daar voegen die van mij niets meer aan toe
Zodra de koets er af is, zal ik weer een fotootje plaatsen.
2CV Spécial, 1985, orga 2977, bleu des tropiques
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
gisteren en vandaag flink bezig geweest.
chassispoten achter en bovenkant chassis is schoon en kaal, gaan morgen in de RX5.
waar een restauratie ook goed voor is is voor het doen van kleine reparaties:
En als dan 's avonds alles weer is opgeruimd, dan vraag je je toch af, hoe moet dit ooit weer een rijdende Eend worden...
chassispoten achter en bovenkant chassis is schoon en kaal, gaan morgen in de RX5.
waar een restauratie ook goed voor is is voor het doen van kleine reparaties:
En als dan 's avonds alles weer is opgeruimd, dan vraag je je toch af, hoe moet dit ooit weer een rijdende Eend worden...
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Het werk vordert langzaam maar gestaag. Achteras staat weer netjes zwart te glimmen. Nu wordt de vooras onder handen genomen.
Helaas (maar zo zal het meestal wel gaan...) toch wat narigheid aan het chassis gevonden:
Dit is inmiddels goed kaal gemaakt en in de RX5/RX10, dat staat er dus weer netjes bij.
Maar toen ik het chassis omdraaide bleek zich daar ook een kleine verrassing te bevinden:
Blijkt dus ook zo'n imi-chassis te zijn.... Gelukkig valt het mee, het kan gerepareerd en dan kan ik de komende 2 - 3 jaar sparen voor een gloednieuw chassis van wel goede kwaliteit
Helaas (maar zo zal het meestal wel gaan...) toch wat narigheid aan het chassis gevonden:
Dit is inmiddels goed kaal gemaakt en in de RX5/RX10, dat staat er dus weer netjes bij.
Maar toen ik het chassis omdraaide bleek zich daar ook een kleine verrassing te bevinden:
Blijkt dus ook zo'n imi-chassis te zijn.... Gelukkig valt het mee, het kan gerepareerd en dan kan ik de komende 2 - 3 jaar sparen voor een gloednieuw chassis van wel goede kwaliteit
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
check dan ook nog maar heel goed verder. Vooral in de buurt van de veerstops........
immi chassis, damn, ik heb er ook 1, je blijft lassen, zelfs als je alles meermaals behandeld etc..........
Succes hoor, je hebt nog wel wat te doen zo te zien
immi chassis, damn, ik heb er ook 1, je blijft lassen, zelfs als je alles meermaals behandeld etc..........
Succes hoor, je hebt nog wel wat te doen zo te zien
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed