Ik heb mij op dit forum aangemeld omdat ik sinds kort ook iets "eendachtigs" heb, en wel een ACAdiane.
Eerst wat over mijzelf. Er zijn hier een aantal forummers die mij al kennen van onder andere het autoweek forum.
Voor de overigen: ik heet dus Renate en ben een liefhebster van Franse klassiekers, zo zeer zelfs dat ik niet eens een moderne auto heb.
Ik ben zelfstandige van beroep (lekker vaag, blijft ook zo) en ik ben op dit moment nog een bedrijfje aan het o starten.
Ik ga in beginsel een "sloten en sleutel service" voor klassiekere auto's aanbieden, om later ook laswerk en kleine restauraties te gaan uitvoeren op verzoek.
Om het een en ander te kunnen uitvoeren zoch ik een representatief frans klassiekertje, en dan kom je al gauw uit bij bijvoorbeeld een acadiane, vandaar.
Ik ben goed bekend met Franse klassiekers, toch is het altijd handig om je aan te sluiten bij een kennisbank als deze, zo kan ik antwoorden vinden op te komen vragen maar misschien ook anderen helpen met mijn kennis en ervaring.
Goed tot zo ver de kletspraat, nu de feauteaux:
Dit is ze dan, de ex Formido en ik heb haar om gedoopt in "sleuteltje 13"

Er is nog best wat werk aan maar het is veel minder erg dan je zo op 't oog zou zeggen.
Ik zal de rest van mij parkje er ook maar even bij zetten, misschien wel leuk.
Renault 4L uit 1966 genaamd: "Jeanne '66"

Renault Dauphine Gordini 1967 genaamd: "Phientje"

Simca 1000 SR 1976 genaamd : "De Stoere"

Citroën CX 2.0 RE uit 1983 genaamd: "De Dame".

En als enige niet Frans maar daat gaat ze wel 3 keer per jaar naartoe:
VW Transporter T3 uit 1980 genaamd. "Calimera"

Tot zo ver mijn presentatie.
Greettzz Renate.