Restauratie Mehari '78
voor de kenner zal het sowieso duidelijk zijn dat dit géén azur kan zijn:
- ailerons op de flanken, standaard wielen, oud dash, zwarte zetels, logo,..
er komt wel een blauwe kap op, en mss zet ik de deurtjes en grille nog in 't blauw.
Verder geen enkele verwijzing naar de typenaam => maw: "geazureerd"
(trouwens: ik zou geen boterham willen geven aan al diegenen die hun a-type wat gepersonaliseerd hebben)
- ailerons op de flanken, standaard wielen, oud dash, zwarte zetels, logo,..
er komt wel een blauwe kap op, en mss zet ik de deurtjes en grille nog in 't blauw.
Verder geen enkele verwijzing naar de typenaam => maw: "geazureerd"
(trouwens: ik zou geen boterham willen geven aan al diegenen die hun a-type wat gepersonaliseerd hebben)
Mehari '78
Nen hele dikker proficiat met het vele werk.
Is het al meer dan 3 jaar geleden dat je hem hier bent komen halen? wat vliegt de tijd.
De mijne staat hier nog half af en de zin ontbreekt me ook maar ik moet eens verder doen eraan.
Groetjes Tommy
Is het al meer dan 3 jaar geleden dat je hem hier bent komen halen? wat vliegt de tijd.
De mijne staat hier nog half af en de zin ontbreekt me ook maar ik moet eens verder doen eraan.
Groetjes Tommy
2cv van 1959,1985
Mehari van 1974,1980
Ami 6 Break 1969
Acadyane Mixta 1987
Mehari van 1974,1980
Ami 6 Break 1969
Acadyane Mixta 1987
zet hem maar af hier en kom over een jaar of drie eens terug
Ik heb evengoed periodes gehad van een half jaar of langer dat ik ook dacht van foert waar ben ik aan begonnen met die kl...auto
Uiteindelijk lukt het dan toch, ik ben voor mezelf nogal soepel in het aanpassen van deadlines
Krijg je ze af tegen de international te Salbris (juli 2011), dan zijn we met drie limburgse mémé's

Ik heb evengoed periodes gehad van een half jaar of langer dat ik ook dacht van foert waar ben ik aan begonnen met die kl...auto
Uiteindelijk lukt het dan toch, ik ben voor mezelf nogal soepel in het aanpassen van deadlines

Krijg je ze af tegen de international te Salbris (juli 2011), dan zijn we met drie limburgse mémé's
Mehari '78
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik wil graag meehelpen, de boel coördineren zie ik iets minder zitten.
Als we nu eens proberen om er zoveel mogelijk bijeen te krijgen op de rit in Eversel?
http://www.oldtimerweb.be/oldtimer-even ... _3204.aspx
Als we nu eens proberen om er zoveel mogelijk bijeen te krijgen op de rit in Eversel?
http://www.oldtimerweb.be/oldtimer-even ... _3204.aspx
1977 Mehari
of eerst even naar drenthe dit weekend ?
zie www.mehariclub.nl !!!!!
als je je sokken maar aanhoudt !
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
www.mehari.nl werkt ook beter.pieterke schreef:of eerst even naar drenthe dit weekend ?
Er is helaas te veel te doen in september...
1977 Mehari