Ik heb een probleempje.
Is het niet normaal dat als je je ruitenwissers uitschakeld dat ze dan in de beginstand eindigen.
Dat doen ze dan niet, dus moet ik de hele tijd de schakelaar pas loslaten als de ruitenwissers in ruststand zijn
Weet iemand wat dit probleem is?
Alvast bedankt voor je antwoord.
Ruitenwisser motor
- CVosje1994
- Gebruiker
Ruitenwisser motor
Georges, de rode 2cv6 Club - nu Celeste Bleu
-
- Regelmatige poster
Ze horen terug te gaan naar de beginstand. Hiervoor zit een sleepcontact gekoppeld aan het motortje. Deze zal je even tevoorschijn moeten halen. Het contact kan versleten zijn en ik heb er wel eens een gerepareerd.
Ook zou het kunnen komen door kabelbreuk want deze schakelaar heeft meerdere draadjes om goed te functioneren.
Ook zou het kunnen komen door kabelbreuk want deze schakelaar heeft meerdere draadjes om goed te functioneren.
2CV6 club '86, BMW R1150GS '02
-
- Moderator
Eerst even de stekkertjes aan de schakelaar checken, dat zijn er 3. Maken die goed contact, dan ga je richting contacten op/aan het motortje, zoals Landloper al zegt.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
kan ook een wat ouder motortje zijn, met 2 aansluitingen, dan is de onderste "verantwoordelijk" voor de terugloop, het huis is zelf dan massa, vandaar 1 draad minder.
Het onderste draadje / aansluiting op de motor wil wel eens oxideren of wat los gaan zitten.
Het onderste draadje / aansluiting op de motor wil wel eens oxideren of wat los gaan zitten.
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed