even voorstellen
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
even voorstellen
Hallo forummers,
Even voorstellen:
Rob, 48, woonachtig in Zwolle en sinds twee jaar een ruime garage met daarboven een berging. Daar moet natuurlijk een project in komen. Een aantal jaren geleden kocht een vriend een afgekeurd eendje en kreeg de tweede gratis er bij. Van die twee weer één goede gemaakt. Hij heeft het leewendeel gedaan, maar ik heb veel meegeholpen. We hebben toen een testrit gemaakt naar de Pyreneën en weer terug. Sindsdien is het eenden-virus toch wel aanwezig gebleven.
Vandaag een eend gekocht: 2CV6 club uit 1983. In 2004 is ie niet door de APK gekomen vanwege slecht chassis. Er is toen een gegalvaniseerd chassis de Paris bijgekocht en dat is zo blijven staan. Gelukkig wel binnen
Het plan is de komende twee jaar het chassis er onder te bouwen (RDW en al) en aan de koets het nodige laswerk te doen. Een renovatie maar niet opbouwen in concoursstaat. Technisch perfect maar niet een onbeperkt budget.
komende tijd zullen er wel vragen verschijnen over demonteren, een andere motorkap, bodemplaten en dorpels, laswerk, verfwerk en noem maar op.
Ik heb er zin in!
Vriendelijke groet,
Rob
Even voorstellen:
Rob, 48, woonachtig in Zwolle en sinds twee jaar een ruime garage met daarboven een berging. Daar moet natuurlijk een project in komen. Een aantal jaren geleden kocht een vriend een afgekeurd eendje en kreeg de tweede gratis er bij. Van die twee weer één goede gemaakt. Hij heeft het leewendeel gedaan, maar ik heb veel meegeholpen. We hebben toen een testrit gemaakt naar de Pyreneën en weer terug. Sindsdien is het eenden-virus toch wel aanwezig gebleven.
Vandaag een eend gekocht: 2CV6 club uit 1983. In 2004 is ie niet door de APK gekomen vanwege slecht chassis. Er is toen een gegalvaniseerd chassis de Paris bijgekocht en dat is zo blijven staan. Gelukkig wel binnen
Het plan is de komende twee jaar het chassis er onder te bouwen (RDW en al) en aan de koets het nodige laswerk te doen. Een renovatie maar niet opbouwen in concoursstaat. Technisch perfect maar niet een onbeperkt budget.
komende tijd zullen er wel vragen verschijnen over demonteren, een andere motorkap, bodemplaten en dorpels, laswerk, verfwerk en noem maar op.
Ik heb er zin in!
Vriendelijke groet,
Rob
Laatst gewijzigd door RobM op vr 17 sep, 2010 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Re: even voorstellen
Dat kan ik mij heel goed voorstellen. Ben zelf ook 'aangestoken' dus veel plezier en maak er iets moois van.RobM schreef: Ik heb er zin in!
En ja, veel foto's plaatsen.
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
www.h2vormgeving.nl/vidal
-
- Gebruiker
welkom
welkom op 2cv-forum,en natuurlijk heel succes en plezier met de eend
-
- Moderator
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
at leuk, zo veel reacties. Dank allemaal.
Nee, het lassen, dat moet ik nog leren.
Maar eerst een autoambulance en een zware auto regelen. 7 okt gaat dat gebeuren.
Gr Rob
haha, ik werk zelf in de verslavingszorg. Daar heb ik wel verstand van!Geert schreef:Begin er niet aan, want volgens mij kom je er moeilijk meer van af. Afkicken in een kliniek is erg duur, en wordt niet door de zorgverzekering gedekt! :wink: :wink:
Succes.
Nee, het lassen, dat moet ik nog leren.
Maar eerst een autoambulance en een zware auto regelen. 7 okt gaat dat gebeuren.
Gr Rob
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
dacht al, ik ken die eend, maar komt van het Buur-Citro-Xantia-Forum.............
Leuk man, succes
Leuk man, succes
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed