Om die balk boven je ruit kun je een hele hoop hangen hoor!!!! Ik heb er een stuk gasbuisisolatie omheen gedaan, want als je daar dan zit heb je een lekkere comfortabele hoofdsteun

woon je in belgie of nl? de regels verschillen behoorlijk namelijk. in belgie moet je auto volgens mij idd standaard zijn. alle extra's moet een attest voor overhandigd kunnen (voor zover ik gehoord/begrepen heb)BW schreef:ik heb reeds een maand al ene derde remlicht hangen en alhoewel het de veiligheid verhoogt kan het zijn dat de autokeuring er een opmerking op geeft omdat het een element is dat niet origineel in de auto ingebouwd was. is raar maar dt is wat men mij vertelde
Een derde lemlicht hoort/moet hoger zitten dan de achterlichten, was dat misschien het probleem?Jeroen-citroen schreef:Wat ik een keer wilde was een mistlamp midden achter op de auto plaatsen als remlicht en dat mocht dan weer niet.
Ik zie nog steeds het verschil niet hoor het is gewoon rood licht met de zelfde wattage als het remlicht
Nee ik wilde hem gewoon lomp op de achterklep zetten en daardoor dus hoger dan de remlichten. Had ook gedacht om hem achter het raam te monteren maar dat leek me bij nader inzien niet zo slim in verband met zelf verblinding bij een beslagen ruit.leo top schreef:Een derde lemlicht hoort/moet hoger zitten dan de achterlichten, was dat misschien het probleem?Jeroen-citroen schreef:Wat ik een keer wilde was een mistlamp midden achter op de auto plaatsen als remlicht en dat mocht dan weer niet.
Ik zie nog steeds het verschil niet hoor het is gewoon rood licht met de zelfde wattage als het remlicht
Overigens, een niet werkend mistachterlicht, ook naderhand in- op- of aan-gebouwd is APK afkeur
Is dat niet net zoals Neon-licht onder je auto, je mag het wel hebben maar niet voeren?Jeroen-citroen schreef:@ Punky Beetje off topic
hoe zit de regelgeving wat betreft jou ene lamp linksvoor en wat voor licht is dat ( mist, Verstraler, bermlicht ) ?????