Ik wil de accubak van mijn AK loshalen omdat hij flink aan het roesten is. Waarschijnlijk niet alleen roest maar ook aangetast door accuzuur. Los gaat schuren en spuiten een stuk makkelijker.
Accu eruit, alle moeren los, maar de accubak blijft 'vast' zitten aan de koets. Het lijkt wel of hij vastgelijmd zit.
Wie weet wat er aan de hand is? Wie heeft een oplossing?
Accubak loshalen
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Accubak loshalen
Laatst gewijzigd door hvdh op do 30 sep, 2010 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Yes, wat kleine onderdelen (zie site). Had meer op m'n op lijstje staan, maar helaas niet te vinden cq te duur voor gebruikte versie.AZL57 schreef:En heb je nog wat aan onderdelen kunnen vinden in Rolduc?
De accubak lijkt echt vastgelijmd. Aan de onder- en achterkant zit duidelijk een zwarte flexibele vulling. Misschien is het inderdaad de isolatiestrook, maar ga zaterdag eens voorzichtig proberen er iets tussen te krijgen en omhoog te schuiven.
En ja, natuurlijk zit er roest tussen. Daarom eruit!
Alle beelden op een rij
Er hoort volgens mij een zwarte strook onder de accubak te zitten. Is 10 cm lang en 2 a 3 cm breed.
Volgens mij zit deze niet vastgelijmd aan de accubak zelf. En als dat wel zo is, lostrekken maar.
Er kan weinig gebeuren als je de accubak eruit tikt. Er kan zegmaar weinig stuk als je het met beleid doet.
Volgens mij zit deze niet vastgelijmd aan de accubak zelf. En als dat wel zo is, lostrekken maar.
Er kan weinig gebeuren als je de accubak eruit tikt. Er kan zegmaar weinig stuk als je het met beleid doet.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987