Jerre's Dyane6 '81
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Heavy user
zow! das lang. en in die tussentijd heb je geen tijdelijke platen of zoiets neem ik aan? dat lijkt me frustrerend, dan wil je rijden en de auto is gekeurd... kun je niet rijden omdat je 6 weken op je platen moet wachten. gelukkig kon ik op de platen wachten toen ik GAIK platen nodig had toen de aca door de RDW goedgekeurd was.
maar gefeliciteerd met de uitslag van de keuring! hopelijk mag je zsm rijden
maar gefeliciteerd met de uitslag van de keuring! hopelijk mag je zsm rijden
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
Een O-plaat is voor oldtimers
dan moet je niet meer elk jaar naar de keuring (enkele keer, en minder streng) en heb je heel goeikope verzekering, nadeel is wel dat er beperkingen zijn, je mag bv. niet in het donker rijden en enkel binnen een straal van 25km rond je woonplaats (uitgezondert meetings)...punt is dat je eigenlijk niks mag
Aangezien ik de mijne als gewone auto ga gebruiken moet ik dus ook gewone platen hebben
dan moet je niet meer elk jaar naar de keuring (enkele keer, en minder streng) en heb je heel goeikope verzekering, nadeel is wel dat er beperkingen zijn, je mag bv. niet in het donker rijden en enkel binnen een straal van 25km rond je woonplaats (uitgezondert meetings)...punt is dat je eigenlijk niks mag

Aangezien ik de mijne als gewone auto ga gebruiken moet ik dus ook gewone platen hebben