Nieuw
Nieuw
Hallo,
Ook ik ben hier nieuw, maar heb al wel wat gebruik kunnen maken van de kennis hier.
Heb een 2cv6 uit 1985, met een extra motor blok en versnellingsbak gekocht.
We hebben ook een eend als trouw auto gebruikt en wouden er zelf ook graag een hebben.
En voorheen hadden we uit noodzaak altijd twee auto's maar door een auto van de zaak was dat niet meer nodig. dus tweee ingeruild en toen nog maar 1.
Maar een tweede auto was wel makkelijk dus dan kopen we er een auto bij voor de hobby.
Toen we de auto net twee dagen hadden liep hij in eens nog maar op 1 cilinder, dus dat werd sleutelen en uiteindelijk heb ik een hoop gezien van het blok maar bleek het toch in de ontsteking te zitten.
maar gelukkig rijd hij nu weer zo als het hoort.
Wat mij welis opgevallen is dat er weinig meetings zijn hier in het noorden van het land, dus misschien moeten we daar zelf maar wat aan gaan doen.
Ook ik ben hier nieuw, maar heb al wel wat gebruik kunnen maken van de kennis hier.
Heb een 2cv6 uit 1985, met een extra motor blok en versnellingsbak gekocht.
We hebben ook een eend als trouw auto gebruikt en wouden er zelf ook graag een hebben.
En voorheen hadden we uit noodzaak altijd twee auto's maar door een auto van de zaak was dat niet meer nodig. dus tweee ingeruild en toen nog maar 1.
Maar een tweede auto was wel makkelijk dus dan kopen we er een auto bij voor de hobby.
Toen we de auto net twee dagen hadden liep hij in eens nog maar op 1 cilinder, dus dat werd sleutelen en uiteindelijk heb ik een hoop gezien van het blok maar bleek het toch in de ontsteking te zitten.
maar gelukkig rijd hij nu weer zo als het hoort.
Wat mij welis opgevallen is dat er weinig meetings zijn hier in het noorden van het land, dus misschien moeten we daar zelf maar wat aan gaan doen.
2cv6 1985
Nissan Tino 2002
Suzuki gs 500E 1990
Nissan Tino 2002
Suzuki gs 500E 1990
- Jeroen-citroen
- Moderator
Leuk idee idd Bart!! mini meeting.
Dat moeten we hier in het noorden maar es regelen!!
Maar iedereen is welkom natuurlijk!
Moet je eend daarvoor wel rijdend zijn?
Ik ben nog wel ff bezig........
gr, pj
Dat moeten we hier in het noorden maar es regelen!!
Maar iedereen is welkom natuurlijk!
Moet je eend daarvoor wel rijdend zijn?
Ik ben nog wel ff bezig........
gr, pj
2cv6 1980
Xsara 16 Break 2001
Xsara 14 Break 1998,ZX Break 1997,ZX 1995,BX Break 1993,C15d 1992 r.i.p.
Xsara 16 Break 2001
Xsara 14 Break 1998,ZX Break 1997,ZX 1995,BX Break 1993,C15d 1992 r.i.p.
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
-
- Gebruiker
- Contacteer: