koopje! michelin modellen bij Action (+verbouwingen daarvan)
-
- Moderator
-
- Moderator
Dat is ie al. Zo'n ding moet niet te hard blinken.

Zometeen met het ruitje beginnen en de bak afbouwen. Dan het interieur schilderen, rood met witte biezen.
Alleen de spatborden mat maken wordt een crime, veel afplakken, op de vierkante mm..

Zometeen met het ruitje beginnen en de bak afbouwen. Dan het interieur schilderen, rood met witte biezen.
Alleen de spatborden mat maken wordt een crime, veel afplakken, op de vierkante mm..
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Moderator
Rossero, is dit een eigen kunststukje, of kwam die zo uit de doos? Zo nee, hoe ziet die er uit waar niets meer van over is? (foto's!)Rossero schreef:Heyy, dat modelleke heb ik ook! Ook van de action. Is ook niets meer van over
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
Hier het bouwverslag:
Zo haalde ik hem uit de doos:

Na heel wat schuur plamuur en vijlwerk en vooral heel secuur voor de camera plaatsen (nagenoeg exact uit dezelfde hoek gefotografeerd) zag hij er zo uit:

Dat beviel mij nog niet helemaal, dus heb ik het dak maar gechopped en er een pickup van gemaakt. weer veel tijd kwijt geweest met positioneren:

Maar zonder gekheid, dit zijn wel de plannen met de C4 die ik nog thuis heb staan
edit: trouwens ubervette rod die je hebt gebouwd!
Zo haalde ik hem uit de doos:

Na heel wat schuur plamuur en vijlwerk en vooral heel secuur voor de camera plaatsen (nagenoeg exact uit dezelfde hoek gefotografeerd) zag hij er zo uit:

Dat beviel mij nog niet helemaal, dus heb ik het dak maar gechopped en er een pickup van gemaakt. weer veel tijd kwijt geweest met positioneren:

Maar zonder gekheid, dit zijn wel de plannen met de C4 die ik nog thuis heb staan

edit: trouwens ubervette rod die je hebt gebouwd!
-
- Regelmatige poster
grappig onze stijlen zijn totaal verschillend
, ik heb liever show en shine...

moet nog heel veel aan gedaan worden zoals je ziet, ziet er wel leuk uit, wilde eerst nog een zichtbare v8 doen, had een mooi blokje liggen op 1/43. helaas moest er dan wel die pin voor het schroefje eruit gesneden worden, weg v8 idee
.
reactie's zijn welkom

moet nog heel veel aan gedaan worden zoals je ziet, ziet er wel leuk uit, wilde eerst nog een zichtbare v8 doen, had een mooi blokje liggen op 1/43. helaas moest er dan wel die pin voor het schroefje eruit gesneden worden, weg v8 idee

reactie's zijn welkom
-
- Moderator
Dik scheurijzer Sleurhut!
Ik heb gisterenavond nog wat geklooid:
Binnenwerk heeft eerste laag gehad, rode bank en deurpanelen, blauwe vloer en stuur, witte pookhendels.

Hout zwart gemaakt om ijzeren balken te suggereren.

Dakje gefileerd tot een kaal raamframe. Moet het nog matzwart maken en ruiten knippen.

Ik heb gisterenavond nog wat geklooid:
Binnenwerk heeft eerste laag gehad, rode bank en deurpanelen, blauwe vloer en stuur, witte pookhendels.

Hout zwart gemaakt om ijzeren balken te suggereren.

Dakje gefileerd tot een kaal raamframe. Moet het nog matzwart maken en ruiten knippen.

Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Regelmatige poster
mooi werk man
,
voor die balken kun je ook metalizers van humbrol gebruiken, dat smeer je erop en kun je dan oppoetsen, hoe lichter je het metaal wilt het harder je poetst, is net enamel verf uit die bekende revell potjes (zit ook in dezelfde soort potjes). kost evenveel.
voor de rest echt een bruut ding
. ga je nog whitewalls doen? gewoon een tipex0-pen pakken en die in de groef zetten, en in 1 soepele beweging een cirkel trekken, kun je later bijwerken met een sateprikkertje.
mvg
sleurhut

voor die balken kun je ook metalizers van humbrol gebruiken, dat smeer je erop en kun je dan oppoetsen, hoe lichter je het metaal wilt het harder je poetst, is net enamel verf uit die bekende revell potjes (zit ook in dezelfde soort potjes). kost evenveel.
voor de rest echt een bruut ding

mvg
sleurhut
-
- Moderator
Is wel de planning, maar ik drink te veel koffie om een echt vaste hand te hebben. Ik heb witte verfstiften (fine-liners), daarmee wilde ik dit doen. Als het mislukt is wegpoetsen geen punt, het moet een keer goed gaan natuurlijk.. 

Douglas Adams
Douglas Adams
Ik had niet zoveel reactie verwacht op dit topic omdat ik dacht dat het oud nieuws was, maar integendeel!!
Echt super wat jullie met die modellen doen!!
Ik wordt er helemaal enthousiast van!! Als ik m'n heller eend klaar heb(wordt replica van m'n eigen old skool eend) ga ik ook een poging ondernemen om een ratrod te maken van de C4!
Ik zag in dit topic dat er dus wel 2cv/ACA zijn, dus gister maar weer naar de action (Sneek) maar alles was al op! Gevraagd en vandaag zouden ze aanvulling krijgen dus vanmorgen weer er heen geweest... maar weer niks geen eendjes
Morgen ga ik weer en ga ik dat hele magazijn over de kop halen!!!
Suc6 met jullie projectjes!!
gr, pj
Echt super wat jullie met die modellen doen!!
Ik wordt er helemaal enthousiast van!! Als ik m'n heller eend klaar heb(wordt replica van m'n eigen old skool eend) ga ik ook een poging ondernemen om een ratrod te maken van de C4!
Ik zag in dit topic dat er dus wel 2cv/ACA zijn, dus gister maar weer naar de action (Sneek) maar alles was al op! Gevraagd en vandaag zouden ze aanvulling krijgen dus vanmorgen weer er heen geweest... maar weer niks geen eendjes

Morgen ga ik weer en ga ik dat hele magazijn over de kop halen!!!

Suc6 met jullie projectjes!!
gr, pj
2cv6 1980
Xsara 16 Break 2001
Xsara 14 Break 1998,ZX Break 1997,ZX 1995,BX Break 1993,C15d 1992 r.i.p.
Xsara 16 Break 2001
Xsara 14 Break 1998,ZX Break 1997,ZX 1995,BX Break 1993,C15d 1992 r.i.p.