123-ingnition
123-ingnition
kan iemand mij uitleggen
hoe je 123-ingnition moetmonteren op een eend?
hans
hoe je 123-ingnition moetmonteren op een eend?
hans
Kijk es onder de publicaties op deze site. Het is allemaal niet zo moeilijk.
albertronics heeft zijn site ook net geupdate:
http://www.123ignition.nl/
Daniel
albertronics heeft zijn site ook net geupdate:
http://www.123ignition.nl/
Daniel
Die blauwe platen zijn een 'License to drive slow.'
Al je antwoorden op je vragen
Al je antwoorden op je vragen
123
'k zal dan es proberen hè
Dus mijn geit zal dan ook in de winter starten?:lol:
vervelend als ie dat niet doet
Dus mijn geit zal dan ook in de winter starten?:lol:
vervelend als ie dat niet doet
123 onsteking
Ik krijg een mooi plaatje te zien van de 123 etc maar kan niet meer doorlinken???
Re: 123 onsteking
bij mij ook nietTeun Stam schreef:Ik krijg een mooi plaatje te zien van de 123 etc maar kan niet meer doorlinken???
Kost dat....
Wat kost 123 ignition? En ben je dan helemaal happy. Ik lees namelijk her en der ook niet zulke positieve ervaringen.
Joop
Joop
- Duintje
- Moderator
- Contacteer:
Er is volgens mij een serie geweest met een verkeerd component erin. Die gingen meestal vrij snel stuk. Bij mij dus ook. Ntuurlijk gelijk een nieuwe voor terug gekregen.
Verder vrijwel alleen maar positieve ervaringen die ik hoor, al moet je van de pluspunten (zuiniger e.d.) niet al te veel verwachten.
Het is gewoon erg makkelijk (geen puntjes meer stellen) en in de winter erg makkelijk te starten.
Marcel
Verder vrijwel alleen maar positieve ervaringen die ik hoor, al moet je van de pluspunten (zuiniger e.d.) niet al te veel verwachten.
Het is gewoon erg makkelijk (geen puntjes meer stellen) en in de winter erg makkelijk te starten.
Marcel
Sinds zaterdag ook maar aan de 1-2-3 gegaan en alle startperikelen lijken tot het verleden te behoren. Zo vlekkeloos aanslaan is bijna ongehoord!
Heb wel de verwijderde onderdelen achterin liggen. Als de 1-2-3 er mee kapt ('t blijft ingepakte electronica) , valt er niets te repareren. Sta je mooi te kijken op die waarschijnlijk godverlaten plek met ook nog eens een lege accu van je mobiel. Of sla ik nu door?¿
Heb wel de verwijderde onderdelen achterin liggen. Als de 1-2-3 er mee kapt ('t blijft ingepakte electronica) , valt er niets te repareren. Sta je mooi te kijken op die waarschijnlijk godverlaten plek met ook nog eens een lege accu van je mobiel. Of sla ik nu door?¿
'zonder haast & met ruim de tijd kom je overal'