2cv4 (foto's)
2cv4 (foto's)
reed ik vandaag door frankrijk zie ik een heel mooi eendje staan!!!! met rokende remmen sta ik stil en toen zag ik dat ie te koop stond. even omheen gelopen en tot mij verbazing zag de auto er erg goed uit, helemaal hard en in originele staat prachtig oranje bruin interieur en met een originele km stand van van 54.000 nog helemaal nieuw! kijk ik door de spatborden en ja hoor trommel remmen, nou ja dat is niet heel erg kunnen we mee leven.
de auto grondig bekeken en tot een mooi prijs kunnen afpingelen, auto betaald met de pinpas en toe met gierende banden weg gereden. de auto is van 1979 dus helemaal top jaar. toe ik de berg op reed vond ik het allemaal wat traag en ik dacht nou dat komt wel los, maar toch reed ie gewoon 110 kmh, toen deed ik de kap open en zag ik het al het is een 2cv4 hahahahahaaa maargoed het is een top auto!!!
en ik ben blij
later een foto!
de auto grondig bekeken en tot een mooi prijs kunnen afpingelen, auto betaald met de pinpas en toe met gierende banden weg gereden. de auto is van 1979 dus helemaal top jaar. toe ik de berg op reed vond ik het allemaal wat traag en ik dacht nou dat komt wel los, maar toch reed ie gewoon 110 kmh, toen deed ik de kap open en zag ik het al het is een 2cv4 hahahahahaaa maargoed het is een top auto!!!
en ik ben blij
later een foto!
Laatst gewijzigd door Ramon op zo 7 nov, 2010 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- bartje2212
- Regelmatige poster
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Beginner
Re: 2cv??
Grondig bekeken, zonder de kap te openen???Ramon schreef:de auto grondig bekeken en tot een mooi prijs kunnen afpingelen, auto betaald met de pinpas...toen deed ik de kap open en zag ik het al het is een 2cv4 hahahahahaaa maargoed het is een top auto!!!
Verder wel een leuk verhaal hoor

2cv4 uit 1974
VW T2 uit 1973
VW T2 uit 1973
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
lijkt inderdaad een gewone 6 special, maar een 4 heeft inderdaad een korte bak, zeer geliefd bij 4x4 bouwers 
Ik heb zelf eens een 4 met autoambulance in een carnavals optocht gebruikt. Op gegeven momeent zat de hele groep van 20 man op de aanhanger, had ik niet gemerkt de 4 gaf geen krimp...

Ik heb zelf eens een 4 met autoambulance in een carnavals optocht gebruikt. Op gegeven momeent zat de hele groep van 20 man op de aanhanger, had ik niet gemerkt de 4 gaf geen krimp...
diverse Citroens, wat anders.