Gespot!
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Vanavond rond 20.00 uur stond er ineens een Acadiane achter me te wachten voor het stoplicht. Hij reed achter me aan. Ik dook de A5 op en hij de A4 richting Amsterdam. Kenteken was 10-LVL-7.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV ('79) | Dyane ('81) | GS ('79)
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
witte 2cv6 op de paul pellastraat te hengelo OV. Niet al te veel roest, staat er zover ik kan herinneren al ruim 2 jaar. waarschijnlijk heeft de eigenaar ook nog een blauwe blue celeste 2cv6 (kan ook een andere man zijn). Zaten nieuwe banden onder gezien de markering van de maat die er nog opstond. er word dagelijks mee gereden omdat die er maar af en toe staat.
Ik ga er geen foto's van maken omdat ik de eigenaar niet ken en niet weet of het strafbaar is foto's van auto's te maken zonder toestemming.
Ik ga er geen foto's van maken omdat ik de eigenaar niet ken en niet weet of het strafbaar is foto's van auto's te maken zonder toestemming.
Hoe saai een file kan zijn in de Randstad, hoe leuk dat ineens kan worden opgefleurd door een Eendje.
Vanavond op de A10:
Vanavond op de A10:
Ami 8 Club (1970)
-
- Heavy user
hey die heeft een transat-nummerbord ^^
k snap trouwens niet waar iedereen het over heeft met files want ik heb gister niet één keer in de file gestaan op mijn traject eindhoven-den Bosch-Utrecht centraal station-Utrecht Lunetten-Lelystad (mac)- zuidwest Friesland. Of is dat wel echt een uitzondering?
k snap trouwens niet waar iedereen het over heeft met files want ik heb gister niet één keer in de file gestaan op mijn traject eindhoven-den Bosch-Utrecht centraal station-Utrecht Lunetten-Lelystad (mac)- zuidwest Friesland. Of is dat wel echt een uitzondering?
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
Sja, met files moet je geluk hebben. Ik rijd elke dag op de A10 in de spits en daar staat altijd wel wat file. Gelukkig is dat nog tijdens mijn werktijd en krijg ik dus gewoon doorbetaald. Zo heel erg vind ik het dus niet.thomaaas schreef:hey die heeft een transat-nummerbord ^^
Zeker als ik een hele tijd achter een mooie eend aan kan rijden.
Ami 8 Club (1970)
- Jeroen-citroen
- Moderator
Dat zijn twee paarden. Ik heb er zo gauw geen foto van, maar heb het wel vaker gezien.
Ami 8 Club (1970)