De 3e 2cv Trofee is gevonden in Zwolle!
Moderator: Hanzzl69
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Maandag na werktijd reden we vol goedde moed naar Zwolle en toen zagen we dit
Na heel het park rondgelopen te zijn konden we onverrichtte zaken naar huis.
Vriend beetje boos omdat ik thuis dus gelijk wel de plaats vond waar die moest liggen.
Ik had voor vertrek alleen de laatste foto's bekeken en niet de eerste... beetje blond 90 km heen en terug voor niks.
Wel lekker gewandeld overigens, heel het park gehad ieder bankje en iedere prullebak en achter iedere boom.
De volgende dag wou ik weer heen maar toch maar gekozen om met dat mooie weer van gisteren mijn eend helemaal te poetsen en winterklaar te maken voor de winterstalling bij mijn eendjesman.
Vanochtend zijn we dan toch maar weer op pad gegaan en dit is het resultaat
HE dit heb ik al eerder gezien,
even zoeken hm krijg ik wel vieze handen dus..
jjjjjjaaaaaaaa hebbes....
even gluren
Kijk dat is em
even poseren en dan zorgen dat het kistje (overigens netjes gemaakt kan jaren mee zo) in de auto komt
Thuis op de bank bij mijn laptop met de 2cv site
Na heel het park rondgelopen te zijn konden we onverrichtte zaken naar huis.
Vriend beetje boos omdat ik thuis dus gelijk wel de plaats vond waar die moest liggen.
Ik had voor vertrek alleen de laatste foto's bekeken en niet de eerste... beetje blond 90 km heen en terug voor niks.
Wel lekker gewandeld overigens, heel het park gehad ieder bankje en iedere prullebak en achter iedere boom.
De volgende dag wou ik weer heen maar toch maar gekozen om met dat mooie weer van gisteren mijn eend helemaal te poetsen en winterklaar te maken voor de winterstalling bij mijn eendjesman.
Vanochtend zijn we dan toch maar weer op pad gegaan en dit is het resultaat
HE dit heb ik al eerder gezien,
even zoeken hm krijg ik wel vieze handen dus..
jjjjjjaaaaaaaa hebbes....
even gluren
Kijk dat is em
even poseren en dan zorgen dat het kistje (overigens netjes gemaakt kan jaren mee zo) in de auto komt
Thuis op de bank bij mijn laptop met de 2cv site
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Moderator
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Ik blijf me over dit spel verbazen.
Je maakt in het Brabantse Veghel een troffee die je verstopt in een opengesneden colafles met een sullig papiertje met plakband erbij en hij wordt in Zwolle opgegraven in een kistje met een geplastificeerd certificaat.
Je maakt in het Brabantse Veghel een troffee die je verstopt in een opengesneden colafles met een sullig papiertje met plakband erbij en hij wordt in Zwolle opgegraven in een kistje met een geplastificeerd certificaat.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!