Zo...
'T was weer een tijd geleden dat ik de trofee opgehaald had. De laatste keer was in Almere en ik vroeg me af hoe het met hem was. Wel een beetje groter geworden en een volwassener uiterlijk gekregen . Zelfs had hij een houten behuizing gekregen om barre omstandigheden te kunnen overleven.
Een paar berichtjes terug mopperde ik al over de afstand tot thuis maar ik ben gek op combineren van bestemmingen .
Een Ami 6 berline stond al heel lang op onze verlanglijst dus ging ik en goeie vriend Hans er een ophalen in Nieuweschans (groningen). Drie kwartier verder naar het zuiden via Duitsland door een prachtig wit landschap zou de trofee nog in de koude grond moeten liggen .Dat was effe graven maar ik had gelukkig een flinke schop meegenomen. Daarna via Marknesse ,waar oude bekende citroengekken wonen om m'n aanwinst te showen weer naar huis. En daar staat ie nou .... nog een beetje onder de rode klei maar wel lekker warm bij de verwarming. Niet te dichtbij natuurlijk anders zouden de meebegraven chokoladeletters en de plastik badeendjes natuurlijk smelten. lekker hoor (die letters dan ) en Dank !!!!