Nog mooie foto's van jouw voiture?
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Gisteren bij de Back in Town 2cv rally
Laatst gewijzigd door Henk Davelaar op do 2 dec, 2010 15:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Berlingo 2.0 Hdi 2006
Saxo 1.6 Vts 2001
Traction Avant 11 sport 1954
Saxo 1.6 Vts 2001
Traction Avant 11 sport 1954
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
Naast de casper en hobbes eend en de oranje dyane heb ik sinds kort dit bedrijfsvoertuig staan. Het is een echte "combi"...
Er zit ( nog ) geen kenteken op vandaar die oranje landbouw driehoek, maar in principe komt ie ook niet op de weg.
Ik gebruik hem op mijn snijheesterkwekerij.
Omdat het smorgens nog schemert en sávonds gauw donker wordt heb ik er een paar lampen opgezet, naast het dashboard heb ik een plaatje gelast waar de schakelaars ervoor zitten. Op het dak zijn 2 steunen gelast om een bouwlamp van 200 watt op te kunnen zetten ( via de omvormer wordt die gevoed)
Er zit ook een trekhaak onder om een aanhanger mee het veld in te nemen.
Zodra de vorst weer uit de grond is ga ik bij een aantal van mijn struiken stokken bij steken, die leg ik achterop. Met een special bindmateriaal knoop ik ze dan vast. De rol steek ik dan op een pijp die ik aan het dak vast heb gemaakt
Heel mischien als ik ooit nog geld over heb dat ik hem in een leuk kleurtje spuit maar voorlopig is ie wit / menie rood
Er zit ( nog ) geen kenteken op vandaar die oranje landbouw driehoek, maar in principe komt ie ook niet op de weg.
Ik gebruik hem op mijn snijheesterkwekerij.
Omdat het smorgens nog schemert en sávonds gauw donker wordt heb ik er een paar lampen opgezet, naast het dashboard heb ik een plaatje gelast waar de schakelaars ervoor zitten. Op het dak zijn 2 steunen gelast om een bouwlamp van 200 watt op te kunnen zetten ( via de omvormer wordt die gevoed)
Er zit ook een trekhaak onder om een aanhanger mee het veld in te nemen.
Zodra de vorst weer uit de grond is ga ik bij een aantal van mijn struiken stokken bij steken, die leg ik achterop. Met een special bindmateriaal knoop ik ze dan vast. De rol steek ik dan op een pijp die ik aan het dak vast heb gemaakt
Heel mischien als ik ooit nog geld over heb dat ik hem in een leuk kleurtje spuit maar voorlopig is ie wit / menie rood
met eendige groeten,