restauratie 2cv 1982
-
- Beginner
nog een paar foto's van restauratie
hier een dorpel die wel redelijk goed verrot was
bijna geheel nieuw voorruitframe vervangen vorige eigenaar had de gehele kitrand dichtgelast wat gaat daar normaal gesproken in?
A panel ook gedeeltelijk vervangen dakgootje kan ik nog redden andere kant wel moeten vervangen.
allebei de staartstukken vervangen + de achterkant
bijna geheel nieuw voorruitframe vervangen vorige eigenaar had de gehele kitrand dichtgelast wat gaat daar normaal gesproken in?
A panel ook gedeeltelijk vervangen dakgootje kan ik nog redden andere kant wel moeten vervangen.
allebei de staartstukken vervangen + de achterkant
-
- Beginner
weer bezig geweest aan de duck
weer wat opgeschoten met de restauratie. Wat is dat strakmaken een werk zeg over 1,5 week gaat hij naar de spuiter:>!
Uploaded with ImageShack.us
voorruitframe+ motorkapscharnier vernieuwd problemen waren wel met scharnier dat het totaal niet paste de ronding hoek van dat imitatiespul was zeer bedroefend! We hebben er zelf een ronding ingeslagen en uiteindelijk is het gelukkig gelukt om de motorkap er pastend in te maken.
voorruitframe+ motorkapscharnier vernieuwd problemen waren wel met scharnier dat het totaal niet paste de ronding hoek van dat imitatiespul was zeer bedroefend! We hebben er zelf een ronding ingeslagen en uiteindelijk is het gelukkig gelukt om de motorkap er pastend in te maken.
-
- Beginner
dankjewel mijn 2cv is gewoon bijna af het is niet te bevatten. De spuiter heeft hem netjes afgeleverd en er zijn nu nog een paar kleine punten voordat ie naar de apk meester gaat. De motor doet het gelukkig ook weer na 2 jaar alleen de accu was het te zwaar geworden. Hier een paar impressies!Punky schreef:Ziet er weer netjes uit!!!
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Dirk_Bongers
- Beginner
auto lak
ik heb een vraagje, waar kan ik het beste lak bestellen voor m'n eend en hoeveel heb ik dan nodig om te rollen?tweeceevee schreef:Hallo Charles,
Indien de eend niet de strakste hoeft te worden, zou ik hem gewoon rollen met 2k lak.
Heb pas ook mijn eend gerold, en heb voor 2 liter 2k. kwast lak inclusief verdunner en harder en rollers enz. Euro 100,00 betaald.
Verdunnen 1:20 en resultaat is best netjes geworden.
Scheelt je toch weer Euro 900,00
Maar ik vind Euro 1000,00 om je eend te spuiten niet veel, indien deze ook binnen wordt gespoten voor dat bedrag.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Hoi Dirk,
Je hebt PB over de aankoop van verf.
Ik heb behoorlijk wat uitgeprobeerd met rollen en vind het resultaat echt sinasappel. Spuiten is echt heel veel mooier. Als gebruik je een goedkoop spuitpistool van 2 tientjes, het wordt heel veel strakker.
Gr Rob
Je hebt PB over de aankoop van verf.
Ik heb behoorlijk wat uitgeprobeerd met rollen en vind het resultaat echt sinasappel. Spuiten is echt heel veel mooier. Als gebruik je een goedkoop spuitpistool van 2 tientjes, het wordt heel veel strakker.
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht