Ik wou me graag even voorstellen; ik ben Shelly en kom uit Roosendaal. Sinds begin december heb ik een eend, en ik ben er zo blij mee!! Mijn liefde voor de eendjes begon al erg vroeg. Mijn opa heeft er altijd een gehad, mijn moeder heeft er ook een lange periode een gehad, en natuurlijk wou ik er ook altijd al een. Maar als je geen rijbewijs hebt is het een beetje raar wel een eend te kopen... Dus vorig jaar begon ik eindelijk (op mn 29ste) rijlessen te nemen, toen ik ook nog meteen slaagde kon mn geluk niet op. Na hard sparen, heb ik er sinds december een!
Mn kinderen zijn er dol op (hoera voor de volgende generatie 2cv liefhebbers), en zelfs mn man kan mn eendje waarderen.
Volgens de verkoper is het een prima eend voor de komende paar jaar... hier schrok ik even van, want mijn eend wil ik graag wel langer houden dan een paar jaar. Nu heb ik mezelf maar voorgenomen om zoveel mogelijk zelf te gaan doen en hard sparen voor eventuele toekomstige reparaties, zodat ik hopelijk nog heel lang van deze eend kan genieten.