Gespot!
-
- Veelvuldig poster
Nog een zwart eendje onder de sneeuw, maar dan in Haarlem.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV ('79) | Dyane ('81) | GS ('79)
-
- Beginner
bijna elke morgen als ik naar school fiets (Duffel-Lier) zie ik een zwarte 2cv6 spécial rijden, gele koplampjes en zwart interieur. de achterruit beschikt over een witte stikker van 24h 2cv .
dit is werkelijk een prachtige 2cv, ik smelt telkens als ik ze zie.. ik hoop binnenkort eens snel genoeg te zijn om een foto te maken, dan post ik de foto hier. weet iemand wie deze eigenaar is?
dit is werkelijk een prachtige 2cv, ik smelt telkens als ik ze zie.. ik hoop binnenkort eens snel genoeg te zijn om een foto te maken, dan post ik de foto hier. weet iemand wie deze eigenaar is?
al van mijn 6 jaar, weet ik in welke auto ik mijn jaren zal slijten...
-
- Heavy user
de kj-11-zs (?) gespot op youtube, (rtv drenthe) op 1:03
http://www.youtube.com/watch?v=nJQDjnx2 ... re=related
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Op 1:04 zie je het duidelijkhet kenteken. Volgens de RDW heeft de eigenaar hem sinds 8 december 2010.dyane_maniac schreef:de kj-11-zs (?) gespot op youtube, (rtv drenthe) op 1:03
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
-
- Eend ontdekker
Een eendje in Aalsmeer:
En een prachtige 2CV4 uit 1971 in Hilversum:
En een prachtige 2CV4 uit 1971 in Hilversum:
Ami 8 Club (1970)
-
- Eend ontdekker
-
- Regelmatige poster
driedubbel dit keer:
vorige week op de donderdag bij winkelcentrum hasselo een blauw zwarte charleston met gele koplampen, hij scheurde stevig de rotonde in en er lag nogal wat sneeuw op het dakje,
toen op de dag voor kerst waarschijnlijk dezelfde eend weer bij de stoplichten, bij de kebabzaak bij de sterrebuurt, naast de voormalige enur.
en net een witte 2cv6 zonder(!) winterkapje, wel zwaar opgelapt en zeker niet de mooiste meer, volgens een vriend die erbij woont een daily driver en waarschijnlijk van een vrouw (volgens hem zat er een of andere sticker op een paneel met een hello kitty sticker (of een ander tekenfilmfiguur),
zal proberen foto's te maken van de wagens, ik was krantjes aan het bezorgen en ga niet achter een eend aanlopen om een foto te maken, die hello kitty eend maak ik wel ff een foto van als die ijsvrij is , er zaten zelfs nog van die ronde verstralers op de bumper
vorige week op de donderdag bij winkelcentrum hasselo een blauw zwarte charleston met gele koplampen, hij scheurde stevig de rotonde in en er lag nogal wat sneeuw op het dakje,
toen op de dag voor kerst waarschijnlijk dezelfde eend weer bij de stoplichten, bij de kebabzaak bij de sterrebuurt, naast de voormalige enur.
en net een witte 2cv6 zonder(!) winterkapje, wel zwaar opgelapt en zeker niet de mooiste meer, volgens een vriend die erbij woont een daily driver en waarschijnlijk van een vrouw (volgens hem zat er een of andere sticker op een paneel met een hello kitty sticker (of een ander tekenfilmfiguur),
zal proberen foto's te maken van de wagens, ik was krantjes aan het bezorgen en ga niet achter een eend aanlopen om een foto te maken, die hello kitty eend maak ik wel ff een foto van als die ijsvrij is , er zaten zelfs nog van die ronde verstralers op de bumper
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer: