inschrijving Wereldmeeting

Foto's en nabesprekingen van meetings.
supercees
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1770
Lid geworden op: ma 6 jun, 2005 20:40
Locatie: stompwijk (zh)

Bericht door supercees » di 14 dec, 2010 17:49

duck-tuc schreef:lijkt me wel vet om heen te gaan met de 2cv,
maaar zo ver :?
welnee joh, naar kelso in schotland moest ik een beetje omrijden via calais en dover, 1.200 kilometer in 14 uur tijd. best te doen. alleen stoppen om te tanken en planken maar.
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break

Gebruikersavatar
Boudewijn
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1885
Lid geworden op: wo 6 jun, 2007 10:13
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Bericht door Boudewijn » di 14 dec, 2010 18:19

supercees schreef:1.200 kilometer in 14 uur tijd. best te doen. alleen stoppen om te tanken en planken maar.
Planken in het mooie Frankrijk? Nee, 5 dagen er voor uittrekken en vermijd snelwegen en N-wegen. Rij alleen over de D-wegen en gebruik een kompas voor de juiste richting. Je komt dan op plaatsen waar je normaal nooit zou komen. Zo ben ik in het verleden heel Frankrijk door gereden en heb er van genoten.

Ik ben nog nooit op een wereldmeeting geweest en zal er nu waarschijnlijk ook niet bij zijn. Er zijn wel plannen om naar de meeting van 2013 in Spanje te gaan.

schroef
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 549
Lid geworden op: wo 5 apr, 2006 21:32
Locatie: vlaardingen

wereldmeeting

Bericht door schroef » di 14 dec, 2010 19:39

Het weekend voor de WM is er een verzamelmeeting in St.Mihiel, vlakbij Verdun in N.Frankrijk. Na die meeting op het gemak naar de WM over N weggetjes. Lijkt me super

supercees
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1770
Lid geworden op: ma 6 jun, 2005 20:40
Locatie: stompwijk (zh)

Bericht door supercees » di 14 dec, 2010 20:21

Boudewijn schreef:. Rij alleen over de D-wegen en gebruik een kompas voor de juiste richting. Je komt dan op plaatsen waar je normaal nooit zou komen.
of kies op je tomtom voor 'kortste route", dan kom je ook op bijzondere plekken. kans bestaat dan wel dat je 2 kilometer achteruit een bergweggetje weer op moet omdat je een hek met een slot erop tegenkomt en er geen plek is om te keren... avontuur!
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break

Gebruikersavatar
2cvmaarten
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 627
Lid geworden op: do 28 mei, 2009 20:18
Locatie: Ulestraten

Bericht door 2cvmaarten » di 14 dec, 2010 20:29

Ik ben ook voornemens om te gaan :D als het mee zit met mijn vader.
Wordt mijn eerste wereldmeeting en ik weet bijgod niet wat ik allemaal kan verwachten dus ik ga positief laten verrassen! :lol:
Citroen 2cv6 special 1986

duck-tuc
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 838
Lid geworden op: do 22 okt, 2009 19:41
Locatie: Lommel (B)

Bericht door duck-tuc » di 14 dec, 2010 23:17

als we niet op vakantie gaan komend jaar en als alles in orde is (startproblemen en gekeurd voor oldtimer) en krijg die van os mee bol ik ook tot daar :p

woon net over de grens in valkenswaard (kort bij eindhoven)
dus als da van utrecht 666km is valt het nog best mee :P

Gebruikersavatar
2cvmaarten
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 627
Lid geworden op: do 28 mei, 2009 20:18
Locatie: Ulestraten

Bericht door 2cvmaarten » di 21 dec, 2010 20:53

Weet soms iemand of het mogelijk is om het geld voor het evenement over te maken via internetbankieren? Kan er niet echt iets over vinden.
Citroen 2cv6 special 1986

Edward
Beginner
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 18 okt, 2009 08:35
Locatie: Maastricht

Bericht door Edward » di 21 dec, 2010 21:14

Ja hoor, dat kan zeker. Ik heb het ook gedaan en vandaag mijn recu als bewijs van inschrijving ontvangen.

Voor on-line betaling of overschrijving op rekening:
BIC : SOGEFRPP
IBAN : FR76 30003 00406 00037265895 23

Inschrijfformulier, tesamen met het reçu van de on-line betaling of het overschrijvingsbewijs opsturen naar:

2CV France 2011 Inscriptions,
C/O M. Jean-Loup VAISSAC 3, Rue des Camélias, « Chambeau »,
F-58150 St Andelain - France

Gebruikersavatar
2cvmaarten
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 627
Lid geworden op: do 28 mei, 2009 20:18
Locatie: Ulestraten

Bericht door 2cvmaarten » wo 22 dec, 2010 09:10

thanx edward! :D
Citroen 2cv6 special 1986

Clau (°\=/°)
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 325
Lid geworden op: za 21 feb, 2009 20:15

Bericht door Clau (°\=/°) » wo 22 dec, 2010 11:48

Ik ben nu toch ook maar aan het boeken. Het is nog niet helemaal 100% zeker of ik kan maar hoogstwaarschijnlijk wel. Ik heb nog nooit een wereldmeeting meegemaakt en omdat het maar 2,5 uur rijden vanaf hier is, is het natuurlijk zonde om niet heen te gaan!

Ik heb als inzittenden 3 of 4 ingevuld omdat ik niet zeker weet of mn vriend meegaat, en misschien is er wel iemand die mee zou willen maar er nergens nog plek is. Dan kan diegene met mij mee naar binnen rijden.

Ik woon in Frankrijk ten westen van Parijs, dus redelijk op de route naar Salbris.
Mochten mensen de rit in 2 keer willen doen dan is er een mogelijkheid om bij ons in de tuin de tent voor een nacht op te slaan. Dan kunnen we de volgende dag met z'n allen naar Salbris. Ik weet niet hoeveel mensen daar zin in hebben, maar eventueel kan ik de buurman ook vragen mijn zijn tuin beschikbaar te stellen. Eerst maar eens kijken of er mensen zijn die dat uberhaupt willen :-)

Het zal wel wat behelpen worden want we hebben maar warm water voor 3 personen om te douchen. Maar goed het is dan zomer en we hebben wel een kraan in de tuin met tuinslang :-D
De bakker rijdt s'ochtends langs ons huis om 08:00 dus verse croissants en stokbrood op 5 meter lopen!
s'Avonds kunnen we de BBQ aandoen en met een wijntje uit plastic bekers kan het ook gezellig zijn toch?
*miep miep* (°\=/°)

geit
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 16 apr, 2007 01:01
Locatie: Grobbendonk - Belgie

Bericht door geit » za 25 dec, 2010 17:07

Ook voor mij mijn eerste wereldmeeting, ben meer voor de nationale( krijg ook makkelijker vrijaf dan :lol: )
@ Marco; spijtig dat je er niet bij kunt zijn :cry:

henk.beton
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 149
Lid geworden op: do 9 apr, 2009 14:45
Locatie: vlijmen

wereldmeeting

Bericht door henk.beton » za 25 dec, 2010 18:34

Ben zeker van plan om te gaan
Ben nog nooit op een wereldmeeting geweest.
Ga het wel rustig aan doen,en genieten en op tijd stoppen.
Ben zeer benieuwd.
Vr.Gr. aan alle eendrijders

Gebruikersavatar
Henny
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 92
Lid geworden op: vr 9 mei, 2003 20:47
Locatie: Sluis-Aardenburg

Bericht door Henny » wo 29 dec, 2010 18:00

Ik heb me een paar weken geleden online aangemeld en betaald. Tot op heden heb ik nog geen bevestiging ontvangen, ondanks mijn email hierover. Hebben anderen wel een bevestiging ontvangen??

Henny

Gebruikersavatar
marcopr
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 6 okt, 2007 21:41

Bericht door marcopr » wo 29 dec, 2010 20:00

@Geit, Merci, maar met een familie waar niet iedereen enthousiast wordt van een paar dagen veel eenden en geen sanitair, en slechts drie weken zomervakantie meot je iets doen waarmee iedereen een leuke vakantie heeft.

In september is er bij Lille een leuk evenement geloof ik met als thema de Citroën Rotratiemotoren ga ik heen. En wellicht nog naar een mooi treffen met oud Frans spul in voor of najaar.
tweeceevees zijn leuk!

Edward
Beginner
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 18 okt, 2009 08:35
Locatie: Maastricht

Bericht door Edward » wo 29 dec, 2010 21:13

Henny schreef:Hebben anderen wel een bevestiging ontvangen??
Yep...duurde ca 2-3 weken

Gesloten