Burtonregister
Burtonregister
Voor de liefhebbers van Burtons heb ik dit register opgezet.
http://www.burtonregister.nl/
grt,
Peter
http://www.burtonregister.nl/
grt,
Peter
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Sja, tis maar hoe je het bekijkt.. Het hadden natuurlijk ook 279 kentekens kunnen zijn die verloren zijn gegaan. Nu zou je er nog een eend van kunnen maken (zo'n burton is echter wel een dure donor over het algemeen)Dyane schreef:Dat zijn er 279 te veel !!
Ik meen zelfs al dat er al meer dan 1000 burtons in NL zijn... De Lomaxen, patrons en andere kitcars ook niet vergeten.
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
Niet zo naar mensen, ieder zijn hobby.
Vroeger op het Eendeëi (15 tot 20 jaar geleden)ging er iedere week wel een eend in de oudijzerbak onder het predikaat niet meer te redden. Nu zou haast iedere wagen 2000 euro opbrengen of meer.
Je ging toen eerst in de oud ijzerbak zoeken en daarna naar de bar.
Vroeger op het Eendeëi (15 tot 20 jaar geleden)ging er iedere week wel een eend in de oudijzerbak onder het predikaat niet meer te redden. Nu zou haast iedere wagen 2000 euro opbrengen of meer.
Je ging toen eerst in de oud ijzerbak zoeken en daarna naar de bar.
tweeceevees zijn leuk!
Precies.marcopr schreef:Niet zo naar mensen, ieder zijn hobby.

Of je slacht een eendje netjes en hergebruik datgene wat herbruikbaar is, daarna bouw je een kitcar.
Of, en dat zie je best veel, vermoord je langzaam je eendje door slecht onderhoud want het mag allemaal niets kosten. En juist die eendjes worden vaak voor een kitcar project gebruikt.
Just my 2 cents.

- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Mijn opmerking was ook gekscherend bedoeld, maar toch heb ik er dubbel gevoelens bij. Sommige A-types zijn echt niet zo slecht en als je dan ziet hoe het "weggegooid" wordt. Anderzijds heb ik het idee dan het bij sommige meer gaat om het opbouwen van de auto dan de auto zelf. En praktische auto's zijn het ook niet echt.
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
praktisch of niet, doet niet terzake. Als iemand een Burton wil bouwen moet ie dat doen. Als hij er maar lol in heeft.
Kijk eens bij BCC in Zutphen, daar staan een aantal donor-Eenden te koop. Daar is echt niets meer van te maken, zelfs hoogovens kan er niets meer mee, veel te veel roest en gaten. Als iemand nu helemaal gelukkig wordt van het bouwen van een Burton is dat toch hartstikke leuk??
We leven gelukkig in vrij land!
Kijk eens bij BCC in Zutphen, daar staan een aantal donor-Eenden te koop. Daar is echt niets meer van te maken, zelfs hoogovens kan er niets meer mee, veel te veel roest en gaten. Als iemand nu helemaal gelukkig wordt van het bouwen van een Burton is dat toch hartstikke leuk??
We leven gelukkig in vrij land!

2CV Spécial, 1985, orga 2977, bleu des tropiques
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
gelijk ff dit topic misbruiken dan maar:
voor mensen die nog een eend willen (voorn iet veel) voor onderdelen. ik heb er nog eendje in de tuin staan zonder motor en zonder versnellingsbak. de rest is ook niet helemaal jofel meer maar nog genoeg goede onderdelen in te vinden.
gr een tevreden burton rijder die hem nagenoeg dagelijks gebruikt
ps. chassis nummer is niet orrigineel
voor mensen die nog een eend willen (voorn iet veel) voor onderdelen. ik heb er nog eendje in de tuin staan zonder motor en zonder versnellingsbak. de rest is ook niet helemaal jofel meer maar nog genoeg goede onderdelen in te vinden.
gr een tevreden burton rijder die hem nagenoeg dagelijks gebruikt
ps. chassis nummer is niet orrigineel
J B
just drive like you stole it
just drive like you stole it