ja da die nieuwe niet al te duur waren wist ik ook, maar dat ze in kleur konde bestellen wist ik niet.Boudewijn schreef:Hou even de prijs in de gaten. Als je ze gaat poedercoaten krijg je waarschijnlijk nooit exact de juiste kleur, dan nog de kosten er bij voor het stralen dan ben je zo een paar tientjes per velg kwijt. Voor € 45.00 heb je al nieuwe velgen in de goede kleur. De oude velgen kun nog je via de markt verkopen en zo de kosten nog wat drukken.
Let er ook op dat de oude velg inwendig geroest kan zijn. Die van mij zien er nog goed uit maar toen ik één van de achter wielen op de vooras zette, maakte de auto rare geluiden. De roest had de velg wat naar binnen gedrukt zodat deze tegen het fusee aanliep.
en dat ze inwendig geroest kunnen zijn weet ik ook, maar zijn die nieuwe zoveel beter??
k denk da die na een jaar ook gaan roesten.
k heb namelijk me vorig jaar 2 nieuwe bumpers gekocht en die voorbumper begint nu al te roesten. ok waar die 2 platen over elkaar zijn geschoven..
moest ik ze nu late moffelen dan zulle ze ook nog wel gestraald moeten worden
maar k denk eerst spuiten en dan kan ik in de toekomst nog eens nieuwe aanschafen..
pak nu da k nieuwe zou kopen en die zijn na een jaar ook weer aant roesten dan zit ge weer met een schandaal.
en deze kunnen dan op voorhand nog behandeld worden.