Veldwijk , Ermelo , 19 03 2011
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ter plaatse was nog een hele discussie over wanneer blauwe platen wel mogen. Volgens mij alleen bij twee-letter-kentekens.
Als je een oude auto (Eend) importeert krijg je een drie-letter exemplaar en dat moet geel zijn , net als de vier-letter platen.
Het bouwjaar van de auto doet er dus niet altijd toe...
Toch ? Of weet iemand beter ?
Als je een oude auto (Eend) importeert krijg je een drie-letter exemplaar en dat moet geel zijn , net als de vier-letter platen.
Het bouwjaar van de auto doet er dus niet altijd toe...
Toch ? Of weet iemand beter ?
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Mooie foto's gemaakt Etince2cv
Historische voertuigen met een datum van toelating voor 1 januari 1978 mogen de (donker)blauwe kentekenplaat met witte letters voeren. Voordat de blauwe kentekenplaat wordt afgegeven, wordt gecontroleerd of op het voertuigbewijs een datum van toelating van voor 1 januari 1978 vermeld staat en het kenteken bestaat uit een combinatie van 4 cijfers en 2 letters.
Historische voertuigen met een datum van toelating voor 1 januari 1978 mogen de (donker)blauwe kentekenplaat met witte letters voeren. Voordat de blauwe kentekenplaat wordt afgegeven, wordt gecontroleerd of op het voertuigbewijs een datum van toelating van voor 1 januari 1978 vermeld staat en het kenteken bestaat uit een combinatie van 4 cijfers en 2 letters.
Berlingo 2.0 Hdi 2006
Saxo 1.6 Vts 2001
Traction Avant 11 sport 1954
Saxo 1.6 Vts 2001
Traction Avant 11 sport 1954
-
- Gebruiker
kentekenplaten
Als je nu importeert krijg je kenteken AR-17-nogwat. Ik heb net een 55er AZ-A ingevoerd.
Ik zelf vindt blauwe platen bij een 3 of vier letterkenteken afschuwelijk. Net zoiets van: kon je geen echte oldtimer betalen dan? De datum van 1-1-1978 is trouwens correct.
Ik zelf vindt blauwe platen bij een 3 of vier letterkenteken afschuwelijk. Net zoiets van: kon je geen echte oldtimer betalen dan? De datum van 1-1-1978 is trouwens correct.
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Dus als je Franse import een kentenbewijs met Date 1 ére immatriculation voor 1978 heeft dan kan hij blauwe platen krijgen/vragen bij de RDW-keuring?marcopr schreef:Als je de wagen bij de rdw laat keuren geef dan wel an dat je een een toelating voor 1 januari 1978 kenteken wil. Dan mag je een blauwe plaat voeren. Moet je wagen daar wel aan voldoen natuurlijk.
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Mooi, die van mij is van 10.12.1975 en moet nog naar de RDW.
Moet er dus specifiek om vragen bij de keuring?.
Moet er dus specifiek om vragen bij de keuring?.
Alle beelden op een rij