2cv: veiligheid
-
- Veelvuldig poster
auto moet niet in studentenstad staan, anders blijft er inderdaad niet veel van over. zit in een dorp net buiten studentenstad. dient dus enkel om naar daar te rijden en daar komt hij in een garage te staan. faculteit is maar 5 min fietsen. zou ook moeten dienen om grotere boodschappen te gaan doen en in het weekend om mee thuis rond te rijden
- Gerard2cv
- Super eendkenner
Nou Oldies,het feit dat je hier zoekt,geeft denk ik al aan dat je wat met de eend heb,want alleen dan zal je er plezier aan beleven.Een Eend is geen auto,maar een manier van leven, als je dit kan beamen is het wat voor je.
Indien niet,moet je er niet aan beginnen.Hij past beter rond de Middelandse zee.Hier zal je altijd last van roest hebben,wat je er ook tegen doet.Daarin tegen zijn de verroeste delen makkelijk te vervangen.
Hopenlijk heb je hier wat aan.
Indien niet,moet je er niet aan beginnen.Hij past beter rond de Middelandse zee.Hier zal je altijd last van roest hebben,wat je er ook tegen doet.Daarin tegen zijn de verroeste delen makkelijk te vervangen.
Hopenlijk heb je hier wat aan.
En een eend heeft ook nog passieve veiligheid door zijn superwegligging. Daardoor heb ik al 2 keer een ongeval kunnen ontwijken. Ik geloof niet dat je dat gelukt was met een fiat panda of een suzuki....
En ik heb diverse auto's maar als ik er maar een moest kiezen dan zou het toch de eend worden. Ik rij al 28 jaar met dezelfde auto met veel plezier. Maar inderdaad goed onderhoud loont. De eend heeft niet veel nodig maar dat moet je hem wel geven. Er zijn veel mensen die doorrijden todat er iets kapot gaat en dan schelden op die slechte eend,,,,...
En ik heb diverse auto's maar als ik er maar een moest kiezen dan zou het toch de eend worden. Ik rij al 28 jaar met dezelfde auto met veel plezier. Maar inderdaad goed onderhoud loont. De eend heeft niet veel nodig maar dat moet je hem wel geven. Er zijn veel mensen die doorrijden todat er iets kapot gaat en dan schelden op die slechte eend,,,,...
diverse Citroens, wat anders.
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
En de schijfremmen van een 2cv hebben mij ook 2 keer gered. 1 keer op de snelweg doordat een auto voor mijn neus kwam rijden en toe ging remmen en 1 keer moest ik zelf in de ankers om mijn voorganger niet raken die stopte voor oranje.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak