laad vermogen acadyane chassis
is officieel , het ding is zelfs als kampeerauto door de rdw gekeurd.dyane_maniac schreef:inderdaad! is dat officieel? want volgens mij mag je er dan zelf niet meer in zittensupercees schreef:huub schreef:mijn acamper weegt 1400 kilo rijklaar.
dat ging niet zonder slag of stoot ,dat lijkt me wel duidelijk.
bij dat soort gewicht wordt de acceleratie vrij marginaal , de remmen doen het nog verrassend goed. als je maar hard op het pedaal stampt.
-
- Heavy user
oh ik twijfel niet aan het kunnen van de aca, maar volgens mij is met dat gewicht het officiele max. laadvermogen wel zo'n beetje bereikt. wat volgens mij inhoud dat je (officieel) niet veel meer dan een pakje boter mee mag nemen
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Veelvuldig poster
Hierbij een foto van hoe m'n kruiwagen er nu bij staat. OP de foto staat de motorpomp op de tank en de sprinkler ( die een diameter van 21 meter heeft) van waterdruk voorziet. In ongeveer 7 minuten pompt ie de 500 liter uit de tank weg. Dan hobbel ik weer naar het kanaal waar ik hem weer volpomp.
Ik heb de bestuurdersdeur eruit gehaald want dan heb ik iets beter zicht als ik achteruit moet rijden. Ik rij namelijk tussen 2 rijen lage planten door
Ik heb de bestuurdersdeur eruit gehaald want dan heb ik iets beter zicht als ik achteruit moet rijden. Ik rij namelijk tussen 2 rijen lage planten door
met eendige groeten,