Citromobile 2011
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Citromobile 2011
Hier wat foto's van een bijzonder zonnige (en binnen ook erg warme) zaterdag:
http://www.glimeend.nl/auto/albums/CM2011/
Groet van
Jesper
http://www.glimeend.nl/auto/albums/CM2011/
Groet van
Jesper
[ www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/photos/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Voor wie d'r geen genoeg van kan krijgen:
http://www.flickr.com/photos/deusjevo/s ... 669718836/
Vond 't trouwens even wennen na jaren in de Veemarkthal.
Kneuterige is (helaas?) verdwenen, mooie hal, goede organisatie, beetje te druk bij de eettentjes, lekkere terrasjes in de schaduw, niet fijn dat er toch weer andere merken auto's op 't Citroen terrein verschenen.
Niet veel gekocht, eindpijpje dat onder de achterdeur uitkomt en een nieuwe bobine (van Cassis) omdat m'n auto na een koffiestop niet meer wilde starten, sloeg soms ook af bij stoplichten en startte heel slecht bij warme motor
Nu weer prima!
http://www.flickr.com/photos/deusjevo/s ... 669718836/
Vond 't trouwens even wennen na jaren in de Veemarkthal.
Kneuterige is (helaas?) verdwenen, mooie hal, goede organisatie, beetje te druk bij de eettentjes, lekkere terrasjes in de schaduw, niet fijn dat er toch weer andere merken auto's op 't Citroen terrein verschenen.
Niet veel gekocht, eindpijpje dat onder de achterdeur uitkomt en een nieuwe bobine (van Cassis) omdat m'n auto na een koffiestop niet meer wilde starten, sloeg soms ook af bij stoplichten en startte heel slecht bij warme motor
Nu weer prima!
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
-
- Beginner
slechts 240 foto's
Ze staan weer online: http://picasaweb.google.com/citrofiel.n ... mobile2011
-
- Veelvuldig poster
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster
Ondanks de lange reis om er te komen (2 uur) zeker de moeite waard.
Jammer dat de stand van citroparts geen dakjes bij hadden maar verder 2 nieuwe knipperlichtjes gekocht, licht schakelaar en glaszekeringtjes.
Mooie voitures op de parkeerplaats, voor ieder wat wils om het maar te zeggen.
Jammer dat de stand van citroparts geen dakjes bij hadden maar verder 2 nieuwe knipperlichtjes gekocht, licht schakelaar en glaszekeringtjes.
Mooie voitures op de parkeerplaats, voor ieder wat wils om het maar te zeggen.
Citroen 2cv6 special 1986
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Leuke beurs. Lijkt in eerste instantie anders ivm de nieuwe indeling, maar je ziet al snel dezelfde kramen staan.
Parkeerplaats in Utrecht vond ik wel gezelliger. Zal wel de genoemde kneuterigheid zijn geweest.
Alleen de afstand he. Een forumlid stelde voor volgend jaar al de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch voor.
Een lange laatste deel uitlaat gescoort voor de eend. Bij mij is dat Mehari-pijpje er nu af. Met een betere motorloop als resultaat.
Parkeerplaats in Utrecht vond ik wel gezelliger. Zal wel de genoemde kneuterigheid zijn geweest.
Alleen de afstand he. Een forumlid stelde voor volgend jaar al de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch voor.

Een lange laatste deel uitlaat gescoort voor de eend. Bij mij is dat Mehari-pijpje er nu af. Met een betere motorloop als resultaat.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Nee, dat snap ik dat jij dat zegt. Jij kan er zowat heen kruipen!BasvanEerden schreef:Het is een andere locatie maar mag de pret niet drukken.

't Is even wennen, maar op zich vind ik de hal en parkeerterrein niet verkeerd. Iets meer terras-zitjes volgend jaar misschien?
Ik heb eindelijk m'n collection 2cv France3 miniatuur gekocht dit jaar. (Bedankt Rollo!). Plus nog een houten en gewone puzzel voor de neefjes.
Forummer Blauwe Dyane '83 en vriend waren er ook met hun auto's:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ach, uit Amsterdam had ik ook op de fiets kunnen komen.Transat schreef:Nee, dat snap ik dat jij dat zegt. Jij kan er zowat heen kruipen!![]()
![]()
't Is even wennen, maar op zich vind ik de hal en parkeerterrein niet verkeerd. Iets meer terras-zitjes volgend jaar misschien?
(...)

Hier nog wat foto's van vandaag:
http://www.glimeend.nl/auto/albums/CM2011/index5.html
Groet van
Jesper
[ www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/photos/glimeend ]
- CVosje1994
- Gebruiker
Ik heb me zondag prima vermaakt op Citromobile.
Het was een thuiswedstrijd (10 minuutjes ofzo) en waren lekker op tijd. Binnen was het niet druk en op het parkeerterrein stond genoeg leuk spul om naar te kijken. Dat ik het niet druk vond had misschien wel te maken met moederdag.
Van mij mag het volgend jaar weer op dezelfde locatie gehouden worden. Ik vind het dus WEL een vooruitgang ten opzichte van de veemarkthallen. Het parkeerterrein vind ik overzichtelijker en de beurs zelf lijkt veel ruimer opgezet (lijkt want zal vast doordat er meer licht binnen komt).
Het was een thuiswedstrijd (10 minuutjes ofzo) en waren lekker op tijd. Binnen was het niet druk en op het parkeerterrein stond genoeg leuk spul om naar te kijken. Dat ik het niet druk vond had misschien wel te maken met moederdag.
Van mij mag het volgend jaar weer op dezelfde locatie gehouden worden. Ik vind het dus WEL een vooruitgang ten opzichte van de veemarkthallen. Het parkeerterrein vind ik overzichtelijker en de beurs zelf lijkt veel ruimer opgezet (lijkt want zal vast doordat er meer licht binnen komt).
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987