garage Blaauw, Renswoude.
- mooieendje
- Gebruiker
garage Blaauw, Renswoude.
Eigenlijk een nieuwsgierige vraag, ik kwam nog wel eens in het verleden bij garage Blaauw in Renswoude. Die zaten toen op een klein industrie terrein. Ze waren daar net naar toe verhuisd. Na jaren eens gekeken op internet hoe het met ze was, kon hun site niet vinden. Van de week eens langs gereden en ik zag dat ze daar weg waren.
Bestaat die garage nog wel, of is hij misschien op gegaan in een andere garage ?
Puur nieuwsgierigheid.
Bestaat die garage nog wel, of is hij misschien op gegaan in een andere garage ?
Puur nieuwsgierigheid.
Laatst gewijzigd door mooieendje op ma 16 mei, 2011 20:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Voer eendjes, geen oorlog
-
- Veelvuldig poster
- mooieendje
- Gebruiker
Ben evenals jij benieuwd naar het waarom deze mensen daar verdwenen zijn. Heb heel wat door Danny Blaauw aan mijn 2cv laten doen tot volle tevredenheid. Echter er zijn of waren destijds ook negatieve verhalen in omloop. Ik wil net als jij weten wat er gebeurd is. Laten we blijven zoeken tot we een antwoord hebben.!!!mooieendje schreef:Maar er zullen toch wel meer mensen naar deze garage gegaan zijn en verbaasd zijn dat hij er niet meer is ? Op internet kan ik voorlopig niets vinden. Dus hoopte hier het antwoord te vinden.
Vrgrt.
Hassie.
Hassie.
- mooieendje
- Gebruiker