Al maanden ben ik lekker bezig mijn 2CV klaar te maken voor onze grote dag. Over een week of 7 gaan we trouwen en de 2CV wordt onze trouwauto. De lak is oa bijgewerkt en de velgen en bumpers zijn vervangen.
Nu is de tijd aangebroken om te poetsen! Ik zit alleen met het dak. Hoe krijg ik deze netjes..... Ik heb wel eens gehoord groene zeep te gebruiken. Hebben jullie nog tips?
Dak eraf gehaald; dak erop gelaten met plankjes eronder zodat ik kon boenen; groene zeep, ik heb alles geprobeerd, maar het blijft moeilijk om een dakje ècht schoon en mooi te houden Zeker een wit Transat-dak. Inmiddels was 'ie ook lek, dus heb ik 'm onlangs vervangen. Je kunt je dak vervangen, maar als ik naar je foto's kijk, dan vind ik dat je Eend er prima uit ziet voor de bruiloft!
(Wij zijn zelf drie jaar geleden in de Transat getrouwd )
Veel plezier met de voorbereidingen voor de Grote Dag!
Ik heb weleens van die kunststofreiniger gebruikt. Die was eigenlijk bedoeld voor het tuinmeubilair. Dat ging best wel goed. Maar nieuw wordt zo'n dakje natuurlijk nooit meer.
Laat je niet gek maken, Lurch.
Als dat dakje er in het echt net zo uitziet als op je foto's, sla je echt geen modderfiguur bij het stadhuis hoor.
Kun je je centen beter besteden aan je vrijgezellenavond
Ronald schreef:Laat je niet gek maken, Lurch.
Als dat dakje er in het echt net zo uitziet als op je foto's, sla je echt geen modderfiguur bij het stadhuis hoor.
Kun je je centen beter besteden aan je vrijgezellenavond
Geen eend, geen onderschrift
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special