downloaden Werkplaatshandboek 2CV6?
downloaden Werkplaatshandboek 2CV6?
Weet iemand of het werkplaatshandboek van de 2cv6 te downloaden is? Ik heb hem wel hier gevonden:
http://issuu.com/onderhoud/docs/2cv6
maar dat is niet heel praktisch.
http://issuu.com/onderhoud/docs/2cv6
maar dat is niet heel praktisch.
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Kan je de pdf niet als download plaatsen?
Kan ik hem ook gebruiken.
Kan ik hem ook gebruiken.
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
www.h2vormgeving.nl/vidal
Super dank!
landloper schreef:Skorz verwijst naar de vraagbaak: aub.
Kwam op citroenami6.nl een scan tegen van het complete werkplaatshandboek van de Ami 6 en dacht 'dan zal die er op het www ook wel zijn van de 2CV6.
Flink zitten zoeken maar niet tegengekomen. Dit lijkt wat te zijn maar krijg het niet opgeslagen/geopend: http://www.citrofiel.net/index.php?page=downloads
Flink zitten zoeken maar niet tegengekomen. Dit lijkt wat te zijn maar krijg het niet opgeslagen/geopend: http://www.citrofiel.net/index.php?page=downloads
ok !!! achtpeter
iemand die begrepen heeft hoe het werkt !
de clubs doen hun best om hun liefhebberijen in stand te houden met behulp van veel vrijwiligers...
gewoon even een cd-tje aanschaffen voor 15 euro. alles staat erop !
de fotos zijn niet zo mooi maar er staan veel tekeningen in en de tekst is duidelijk en in het nederlands.
stuur even een mailtje naar clubwinkel@mehari.nl voor info.
iemand die begrepen heeft hoe het werkt !
de clubs doen hun best om hun liefhebberijen in stand te houden met behulp van veel vrijwiligers...
gewoon even een cd-tje aanschaffen voor 15 euro. alles staat erop !
de fotos zijn niet zo mooi maar er staan veel tekeningen in en de tekst is duidelijk en in het nederlands.
stuur even een mailtje naar clubwinkel@mehari.nl voor info.
als je je sokken maar aanhoudt !
Ik ben niet te beroerd om wat geld neer te leggen voor het werkplaatshandboek. Het verbaast me alleen dat het van de AMI 6 wel op het internet staat en voor de 2CV niet terwijl er weet ik hoeveel 2CV rijders zijn.
Maar dan kijk ik eerst even op mn eigen 2 cv club het heeft. Heb nog een boel magazijnbonnen liggen namelijk
Maar eigenlijk zou op 2cv.nl zoiets gewoon moeten staan.......
Maar dan kijk ik eerst even op mn eigen 2 cv club het heeft. Heb nog een boel magazijnbonnen liggen namelijk
Maar eigenlijk zou op 2cv.nl zoiets gewoon moeten staan.......
Eerlijk gezegd deel ik deze mening niet.Twécévé schreef:Maar eigenlijk zou op 2cv.nl zoiets gewoon moeten staan.......
Toevallig weet ik dat de schrijver van dat andere boek, in dat andere topic, dit op eigen initiatief en risico op de markt heeft gebracht. Enig idee wat zo'n grapje kost?
Nog een keer toevallig heb ik hier ook die ordners van dat werkplaatshandboek liggen. Een voorzichtige schatting mijnerzijds is dat ongeveer 5 kilo papier.... Enig idee hoeveel tijd & moeite zoiets kost om dit een beetje fatsoenlijk te scannen en publicatie-gereed te maken?
Ik denk zelf dat als iemand zich inspant t.b.v. onze hobby, dat dit (ook financieel) gewaardeerd mag worden. En ik vrees dat als deze vrucht van inspanningen gewoon op 2cv.nl zouden staan het hier dus niet meer van komt.
Een logisch gevolg, lijkt mij, dat er dan natuurlijk geen hond meer is die zich daarvoor dan nog gaat inspannen.
En begrijp me niet verkeerd. Dit is geen pleidooi om allerlei goed bedoelde rotzooi in je maag te laten splitsen hoor
Maar laten we er alsjeblieft voor zorgen dat dit soort lieden niet verbitterd gaat raken in ons, als klantenkring. Ze zijn Lady Gaga niet!!
Helemaal mee eens. Als iemand dat document inscant om via Mehari-vereniging te verkopen mag daar best op verdient worden en is het niet correct deze op 2cv.nl te zetten als dat hetzelfde document is tenminste...
Maar kan me ook voorstellen dat een vrijwilliger speciaal voor 2cv.nl zo'n werkplaatshandboek inscant zodat heel 2cv-rijdend Nederland er wat aan heeft.
Maar kan me ook voorstellen dat een vrijwilliger speciaal voor 2cv.nl zo'n werkplaatshandboek inscant zodat heel 2cv-rijdend Nederland er wat aan heeft.