2cv voor dagelijks gebruik aan te raden?
Ik ben wel benieuwd hoe de mensen in mijn directe omgeving zullen reageren als ik mijn moderne auto de deur uit doe voor een spartaanse eend. Razz
wat spataans! Niks spartaans een en al luxe!
knopje drukken en het raam gaat open.
tik tegen het raam en hop het is weer dicht!
deuren sluiten automatisch. (bij mij toch)
van binnenuit verstelbare spiegels
centrale vergrendeling (ik kan bij alle deursloten)
geweldige comfortabele vering
open dak
airco
123 ontsteking (fantastisch)
geef je op voor de" toer de sjoer" op 28 aug. a.s. als je dan een eend
hebt, die is in west brabant!!
wat spataans! Niks spartaans een en al luxe!
knopje drukken en het raam gaat open.
tik tegen het raam en hop het is weer dicht!
deuren sluiten automatisch. (bij mij toch)
van binnenuit verstelbare spiegels
centrale vergrendeling (ik kan bij alle deursloten)
geweldige comfortabele vering
open dak
airco
123 ontsteking (fantastisch)
geef je op voor de" toer de sjoer" op 28 aug. a.s. als je dan een eend
hebt, die is in west brabant!!
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1883
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 15:01
- Locatie: Omgeving Rotjeknor...
- Contacteer:
Hmm, ik zou 'm maar gewoon op Marktplaats zetten.Kuikentje schreef:Vanmiddag naar een eendenspecialist.
Ik hoop 'm daar te kunnen inruilen.
Een eendenspecialist zet zo'n auto door naar de handel.
Laatst gewijzigd door deusjevo op di 14 jun, 2011 23:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Vandaag bij ... geweest.
In principe zijn we eruit, alleen heb ik nog tot eind deze week om te laten weten of ik het doe of niet.
Ik ben uiteindelijk gevallen voor een grijze Charleston uit 1989, hard chassis en verder een nette koets, maar verder niet in concoursstaat, en ik neem er dan een autootje uit 1996 bij voor in de winter.
Dan zou ik verder niets hoeven bij betalen bij inruil van mijn eigen auto en hebben we dus een deal met gesloten beurzen.
De eend reed trouwens echt fantastisch! Maar toch twijfel ik nog een beetje.
Maar ik zal m'n beslissing niet lang blijven uitstellen.
In principe zijn we eruit, alleen heb ik nog tot eind deze week om te laten weten of ik het doe of niet.
Ik ben uiteindelijk gevallen voor een grijze Charleston uit 1989, hard chassis en verder een nette koets, maar verder niet in concoursstaat, en ik neem er dan een autootje uit 1996 bij voor in de winter.
Dan zou ik verder niets hoeven bij betalen bij inruil van mijn eigen auto en hebben we dus een deal met gesloten beurzen.
De eend reed trouwens echt fantastisch! Maar toch twijfel ik nog een beetje.
Maar ik zal m'n beslissing niet lang blijven uitstellen.
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1216
- Lid geworden op: za 24 feb, 2007 12:14
- Locatie: West Fryslan
Waarom is het niet gebruikelijk hier namen van Eendenspecialisten te noemen dan?
Lijkt me toch alleen maar handig voor 2cv liefhebbers onder elkaar om zowel positieve als negatieve ervaringen met elkaar uit te wisselen?
Zo heb ik me rot gezocht naar een beetje info over welke eendenspecialisten goed aangeschreven staan en welke je beter kunt vermijden. (Overigens niks kunnen vinden, dus moet op mijn eigen intuitie afgaan).
Plaatjes heb ik zeker!
Dit is 'm
Lijkt me toch alleen maar handig voor 2cv liefhebbers onder elkaar om zowel positieve als negatieve ervaringen met elkaar uit te wisselen?
Zo heb ik me rot gezocht naar een beetje info over welke eendenspecialisten goed aangeschreven staan en welke je beter kunt vermijden. (Overigens niks kunnen vinden, dus moet op mijn eigen intuitie afgaan).
Plaatjes heb ik zeker!
Dit is 'm
Okee, ergens kan ik die policy wel begrijpen. Maar toch ook niet helemaal.
Ik heb meer de instelling dat een bedrijf over het algemeen zelf (mede) verantwoordelijk is als mensen een slechte ervaring hebben, en dat je die ervaring dan terugziet op een forum dat kan dan gebeuren.
Goede of slechte reclame heb je deels ook zelf in de hand, en ik vind eigenlijk wel dat 2cv liefhebbers best een platform mogen hebben om ervaringen uit te wisselen.
Op een gegeven moment zie je tenslotte door de bomen het bos niet meer, er zijn zoveel handelaartjes in 2cv's en aanverwanten, en we willen toch allemaal dat iedereen zoveel mogelijk kan genieten van zijn of haar klassieke Citroën.
Maar goed, ik respecteer verder de forum voorwaarden hoor.
Maar wat vinden jullie van de grijze Charleston op het eerste gezicht?
Ik heb meer de instelling dat een bedrijf over het algemeen zelf (mede) verantwoordelijk is als mensen een slechte ervaring hebben, en dat je die ervaring dan terugziet op een forum dat kan dan gebeuren.
Goede of slechte reclame heb je deels ook zelf in de hand, en ik vind eigenlijk wel dat 2cv liefhebbers best een platform mogen hebben om ervaringen uit te wisselen.
Op een gegeven moment zie je tenslotte door de bomen het bos niet meer, er zijn zoveel handelaartjes in 2cv's en aanverwanten, en we willen toch allemaal dat iedereen zoveel mogelijk kan genieten van zijn of haar klassieke Citroën.
Maar goed, ik respecteer verder de forum voorwaarden hoor.
Maar wat vinden jullie van de grijze Charleston op het eerste gezicht?