Als tip kan ik je meegeven, dat je eerst moet kijken waar het midden van het gat is waar je de spiegel wilt plaatsen. Deze kun je overnemen van de andere deur. Boor dan eerst een klein gat met de grote van het borgschroefje. Boor deze door de 2 platen van de deur heen. Nu hoef je met de grotere boor alleen nog het gat aan de buitenkant uit te boren en zitten de gaten goed t.o.v. elkaar.
Bij het bevestigen zou ik de spiegel ff uit zijn beugel halen. Alleen de beugel in je hand monteert makkelijker dan die hele steel met spiegel eraan. Dan kun je ook beter die driehoek die in de deur moet beter vasthouden of schuiven. Het makkelijkste is om de deur ff te demonteren en alles met een liggende deur te doen.
Stand van de buitenspiegel (-s)
-
- Veelvuldig poster
Ik kan geen tips oid vinden over een extra buitenspiegel op 2cv.nl. Toch wordt deze aanpassing vaak uitgevoerd ivm veiligheid. Waarom is er dan geen artikel over?
Aan Green-Duckman; waarom maak jij er geen artikel met foto's van als jij je rechterbuitenspiegel installeert? Weten andere mensen ook hoe ze dit moeten doen en het is alleen maar een waardering voor 2cv.nl.
Misschien is dit een idee?
Frank Dekkers
Aan Green-Duckman; waarom maak jij er geen artikel met foto's van als jij je rechterbuitenspiegel installeert? Weten andere mensen ook hoe ze dit moeten doen en het is alleen maar een waardering voor 2cv.nl.
Misschien is dit een idee?
Frank Dekkers
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
-
- Veelvuldig poster
Wat voor spiegel is het dan (een pas spiegel misschien)??
Nee hoor grapje , heb je een foto?
Ohw over dat artikel dat is echt niks voor mij, ik heb namelijk geen digitale camera, dat zou toch wel beter zijn voor een mooi artikel1
Plus dit is een klusje voor in de zomer wanneer ik wat meer tijd heb!!
Maar op zich een goed idee!!!
Ohw over de stand van de spiegels gesproken, Als ik in oude reclame folder kijk staan toch altijd de spiegels horizontaal/liggend dus!!
Met de breede kant naar buiten uiteraard!!!
Doeidoeidoei!
Nee hoor grapje , heb je een foto?
Ohw over dat artikel dat is echt niks voor mij, ik heb namelijk geen digitale camera, dat zou toch wel beter zijn voor een mooi artikel1
Plus dit is een klusje voor in de zomer wanneer ik wat meer tijd heb!!
Maar op zich een goed idee!!!
Ohw over de stand van de spiegels gesproken, Als ik in oude reclame folder kijk staan toch altijd de spiegels horizontaal/liggend dus!!
Met de breede kant naar buiten uiteraard!!!
Doeidoeidoei!
2cv Vert Bambou '79