Ingeschreven op het forum ergens in mei in afwachting van de eend, en dan nu toch eventjes voorstellen en gedag zeggen.
In 1978 mijn eerste eend gekocht (was toen 18 ) : een gele uit begin jaren '70 (Jaune Primevère) met kenteken 96-96-VK. Helaas werd deze na diverse jaren trouwe dienst helemaal total-loss gereden door een onverlaat in een Golf die geen voorrang gaf

Nu dus weer naar het nu, en dit maal een witte eend (Blanc Meije) uit 1986. Door de jaren heen, met name voor het werk, vele honderduizenden kilometers gereden in voornamelijk franse auto's (geen eenden), en toen ik eind jaren '90 geen auto voor het werk meer nodig had besloten mijn vrouw en ik het maar helemaal zonder te doen, en wanneer er een nodig was deze te huren, gecombineerd met een Greenwheels abonnement. En dat beviel prima (en nog steeds

Groetjes, en tot ziens, Carucha en Eric
PS: wat het toch ook wel weer extra leuk maakt is dat alle originele papieren en documenten (garantiebewijs, onderhoudsboekje, instructieboekje, dealerlijsten, etc) er nog bij zitten