28-06-2011 - Zware hagelbuien over Nederland en België
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
Hier begint het nu te regenen met op de achtergrond wat geroffel van het onweer. Mysterieus of onheilspellend? Tja....de natuur heeft zo z'n mooie kanten. De gele eend en de motor staan veilig en droog in de garage, de rode en de aca staan buiten, laten we hopen op een lekker buitje voor de plantjes en bomen en dat de auto's e.d heel mag blijven
-
- Regelmatige poster
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Ik ben nog gaan trainen op de atletiekbaan vanavond, weinig aan de lucht. Om half 9 was het ineens stik donker, dus iedereen de kantine in gebonjourd, en dat was maar goed ook, want niet veel later brak de hel los
Bliksem sloeg zelfs in 100 meter verderop, dus het was maar goed dat we binnen waren.
Na de bui was het nog 25 graden, dus nee, koel is het zeker nog niet. Maar als ik de buienradar mag geloven gaat er nog meer komen dus ik ga dadelijk de ramen maar weer dichtdoen...
Bliksem sloeg zelfs in 100 meter verderop, dus het was maar goed dat we binnen waren.
Na de bui was het nog 25 graden, dus nee, koel is het zeker nog niet. Maar als ik de buienradar mag geloven gaat er nog meer komen dus ik ga dadelijk de ramen maar weer dichtdoen...
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer: