Gespot!
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
Gespot op donderdag 30 juni 2011 in Valkenburg aan de Geul om 13.00 uur 3 heren in een groene 2cv.
Het leuke was verder dat ze een beagle bij zich hadden!!!!
Ik was net te laat want anders had ik zeer zeker even een praatje met de heren gemaakt, over hun en mijn beagles uiteraard.
Het leuke was verder dat ze een beagle bij zich hadden!!!!
Ik was net te laat want anders had ik zeer zeker even een praatje met de heren gemaakt, over hun en mijn beagles uiteraard.
Doe je vandaag hetzelfde als gisteren dan zal er morgen niets veranderen!
-
- Veelvuldig poster
Tijdens de vakantie in de achterhoek kwam ik valkvbij de camping deze mahari tegen. Zo te zien staat ie er al een tijdje...
Ik dacht dat je zulke dingen alleen nog maar in het buitenland tegenkwam.
wel zonde...
Voor de rest weinig eendjes gezien. Ja de campingbaas heeft nog een gele azu besteleend maar die gaat ie binnenkort verkopen wegens tijdgebrek ( daar heb ik ook wel eens last van...
wel zonde...
Voor de rest weinig eendjes gezien. Ja de campingbaas heeft nog een gele azu besteleend maar die gaat ie binnenkort verkopen wegens tijdgebrek ( daar heb ik ook wel eens last van...
met eendige groeten,
Welke camping was dat?hobbes schreef:Tijdens de vakantie in de achterhoek kwam ik valkvbij de camping deze mahari tegen. Zo te zien staat ie er al een tijdje...
wel zonde...
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
inderdaad, maar dan ziet de auto er niet meer uit in mijn ogenhvb-013 schreef:Een poetsbeurtje is geen overbodige luxe, Tom!
@ Tha Duck, alleen maar een groene en een rode? rond 11 uur waren er toch een stuk of 15 te vinden in vianen
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ja, er waren er nog wel meer! Zie http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=10634&highlight=Tha_Duck schreef:Vandaag een rode en groene Eend gespot in Vianen!
Die groene dat was ik!Tha_Duck schreef:Vandaag een rode en groene Eend gespot in Vianen!
Volgende keer wel meerijden met de Betuwerit hè!
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Veelvuldig poster
hobbes schreef:
Tijdens de vakantie in de achterhoek kwam ik valkvbij de camping deze mahari tegen. Zo te zien staat ie er al een tijdje...
wel zonde...
Welke camping was dat?
..Dat zijn pas leuke plantebakken voor in de tuin Na dit bericht heeft de camping het weer harstikke druk en kan de mehari weer als serviceauto dienen aldaar
Hopelijk is de genoemde gele azu inmiddels ook niet groen aan het worden.
Citroén rolls better than a Rolls!
Twee eendjes uit 1987, vanmiddag gespot in Hoofddorp.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV ('79) | Dyane ('81) | GS ('79)
ex: 2CV ('79) | Dyane ('81) | GS ('79)