Plattinnekes-meeting Zondereigen 2011
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Beginner
- Contacteer:
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Beginner
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dat was een gezellige meeting! Ik kwam pas rond 16u aan op zaterdag (inschrijvingsnummer 60) dus de bolletje-pijltje rit heb ik gemist, maar heb het prima naar m'n zin gehad. Lekker gegeten, gedronken en gekletst met Belgische Limburgers, Nederlandse Belgen, een Japanse en 'gewone' Nederlanders. Organisatie is super: je kunt je inschrijven voor het buffet-avondeten, 's morgens is er brood met een paar heerlijke soorten kaas plus een gebakken ei met spek. En voor de properen onder ons: de meeting was dit jaar naast een sportveld met goeie douches en toiletten.
Het schijnt wel zo te zijn dat de Belgische meetings het gezelligst zijn op de vrijdagavond. Dat kreeg ik als tip mee voor de volgende meeting.
Hopelijk zie ik volgende week een paar Belgen op het Grenstreffen (waar het juist op zaterdagavond erg gezellig is!)
Het schijnt wel zo te zijn dat de Belgische meetings het gezelligst zijn op de vrijdagavond. Dat kreeg ik als tip mee voor de volgende meeting.
Hopelijk zie ik volgende week een paar Belgen op het Grenstreffen (waar het juist op zaterdagavond erg gezellig is!)
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Moderator
nabespreking: http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=10781&highlight=
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams