Deze middag weer terug thuis van een zeer geslaagde meeting in Zondereigen,Zeer goede organisatie,alles tip top verzorgd en weer goed wat plezier gemaakt met de bende.
Hier wat foto's : http://fotoalbum.seniorennet.be/michel0 ... ekes_2011/
Plattinnekes 2011
-
- Regelmatige poster
Plattinnekes 2011
Ceci n'est pas une voiture....c'est une art du vivre !!!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Het was weer dik in orde,
goed weer vrijdag en zaterdag. Het terrein van dit jaar was uitgerust met prima sanitair en een toffe feesttent.
De rondrit was een mooie balans tussen asfalt en blubber (al mag er altijd nog ietsje meer onverhard bij ).
Als special act hadden we vanmiddag het verlaten van het terrein over (of beter: door) het verzopen modderbad dat na de stortbui van vanmorgen nieuwe dimensies had gekregen!
Superweekend gehad dus
goed weer vrijdag en zaterdag. Het terrein van dit jaar was uitgerust met prima sanitair en een toffe feesttent.
De rondrit was een mooie balans tussen asfalt en blubber (al mag er altijd nog ietsje meer onverhard bij ).
Als special act hadden we vanmiddag het verlaten van het terrein over (of beter: door) het verzopen modderbad dat na de stortbui van vanmorgen nieuwe dimensies had gekregen!
Superweekend gehad dus
1977 Mehari
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dat was een gezellige meeting! Ik kwam pas rond 16u aan op zaterdag (inschrijvingsnummer 60) dus de bolletje-pijltje rit heb ik gemist, maar heb het prima naar m'n zin gehad. Lekker gegeten, gedronken en gekletst met Belgische Limburgers, Nederlandse Belgen, een Japanse en 'gewone' Nederlanders. Organisatie is super: je kunt je inschrijven voor het buffet-avondeten, 's morgens is er brood met een paar heerlijke soorten kaas plus een gebakken ei met spek. En voor de properen onder ons: de meeting was dit jaar naast een sportveld met goeie douches en toiletten.
Het schijnt wel zo te zijn dat de Belgische meetings het gezelligst zijn op de vrijdagavond. Dat kreeg ik als tip mee voor de volgende meeting.
Hopelijk zie ik volgende week een paar Belgen op het Grenstreffen (waar het juist op zaterdagavond erg gezellig is!)
Het schijnt wel zo te zijn dat de Belgische meetings het gezelligst zijn op de vrijdagavond. Dat kreeg ik als tip mee voor de volgende meeting.
Hopelijk zie ik volgende week een paar Belgen op het Grenstreffen (waar het juist op zaterdagavond erg gezellig is!)