bandjes bagagewagen
bandjes bagagewagen
ik ben een bagagewagentje aan 't restaureren waarmee ik volgend jaar door Frankrijk trek, weliswaar achter de mehari.
Deze zijn aan vervanging toe, bijgevolg is alle info/ervaringen/tips over bandjes maat 4.00-8 -veredelde kruiwagenmaat- welkom
Ook over de Chinese merken die op ebay ed aangeboden worden graag jullie deskundig en gefundeerd advies ...
Deze zijn aan vervanging toe, bijgevolg is alle info/ervaringen/tips over bandjes maat 4.00-8 -veredelde kruiwagenmaat- welkom
Ook over de Chinese merken die op ebay ed aangeboden worden graag jullie deskundig en gefundeerd advies ...
Mehari '78
bandjes bagagewagen
Ik heb een aanhanger uit de voormalige DDR en heb een aantal jaar geleden de banden preventief vervangen door Vredestein. Inmiddels zijn die al aardig aan het verslijten, maar heb er geen spijt van. Volgende keer ga ik op zoek naar echte Michelins.
bandjes aanhangwagen
ik heb er 3,5 BAR in zitten en bevalt goed
Re: bandjes bagagewagen
schroef schreef:Ik heb een aanhanger uit de voormalige DDR en heb een aantal jaar geleden de banden preventief vervangen door Vredestein. Inmiddels zijn die al aardig aan het verslijten, maar heb er geen spijt van. Volgende keer ga ik op zoek naar echte Michelins.
Vredestein V47 is nergens meer te krijgen, en van Michelin vind ik buiten een ebay-verkoper in Italië niets in deze maat. Trouwens wel cool profiel die XZX, en typisch Frans daarbovenop
Nu was ik effen langs geweest bij 2 bandenboeren.
Zegt de ene ja hoor, om de 5à6jaar moet dat stelvervangen worden
zegt de andere: vervangen na 5jaar? commerciele zever, een band kan gemakkelijk 10 of meer jaren meegaan,
Ik gok op veilig en ga de eerste volgen...
Mehari '78
Volgens de vredestein site is de V49 de vervanger voor de V47 band;
http://www.vredestein.com/Banden_Bandty ... essionID=0
Helaas zie ik niet zo snel verkoopadressen voor v49...
http://www.vredestein.com/Banden_Bandty ... essionID=0
Helaas zie ik niet zo snel verkoopadressen voor v49...
Mehari 1972 / 2CV 1975 / 2CV 1987
het zijn eveneens Deli Tire's geworden, 22€/stuk incl binnenbandjes (Ebay)koos schreef:Ik heb onder mijn caravannetje dezelfde kleine wieltjes zitten. In 2005 heb ik er DeliTire bandjes onder gezet en ik zie nog geen extreme slijtage. Ze hebben ook een mooi ouderwets profiel vind ik.
zelf opgelegd met twee niet-scherpe schroevendraaiers, fluitje van een cent
voor de ervaringen hiermee zul je moeten wachten tot na de winter (project bagagewagentje heeft geen haast)
Mehari '78
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer: