adapterringen voor gsa bak naar 2cv
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 495
- Lid geworden op: di 17 mei, 2011 12:50
naja waarschijnlijk ga ik het zelf maken, aangezien dat vaak goedkoper is / dan kan ik het maken zoals ik wil,
ben ook bezig uit te zoeken hoe ik een betere flow kan krijgen in de koppen van de gsa 1300 blok, komt uit eindelijk een 1600 kit op wil de cilinderkoppen ook aanpassen voor meer flow, dubbele carb, en alles aangepast eigenlijk.
ben ook bezig uit te zoeken hoe ik een betere flow kan krijgen in de koppen van de gsa 1300 blok, komt uit eindelijk een 1600 kit op wil de cilinderkoppen ook aanpassen voor meer flow, dubbele carb, en alles aangepast eigenlijk.
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1390
- Lid geworden op: za 2 jul, 2005 14:06
- Locatie: Culemborg
Afhankelijk van de prijs van een kant en klaar setje voor een bmw blok is het mogelijk lonend het zelf te doen.
Voordeel van zo'n blok is dat er relatief weinig aanpassigen voor nodig zijn en geen ami super chassis met kenteken benodigd is vanwege de 4 cilinder motor. Of zijn hier wel richtlijnen voor bij de rdw leen?
Voordeel van zo'n blok is dat er relatief weinig aanpassigen voor nodig zijn en geen ami super chassis met kenteken benodigd is vanwege de 4 cilinder motor. Of zijn hier wel richtlijnen voor bij de rdw leen?
Citroén rolls better than a Rolls!
Op het moment is de ombouwkeuring verglijkbaar met een apk keuring, waarbij wat extra aandacht is voor de gedane aanpassingen. Als je dus fatsoenlijk werk levert is de ombouwkeuring goed te doen.
Je hebt dus idd geen ami-super chassis met kenteken nodig.
Trouwens, voordelen zijn legio tov een gsa/axel motor. Denk aan gewicht, betere techniek, meer pk/koppel, tweecilinder etc etc
Je hebt dus idd geen ami-super chassis met kenteken nodig.
Trouwens, voordelen zijn legio tov een gsa/axel motor. Denk aan gewicht, betere techniek, meer pk/koppel, tweecilinder etc etc
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1390
- Lid geworden op: za 2 jul, 2005 14:06
- Locatie: Culemborg