gaten in Chassis maken ?
gaten in Chassis maken ?
Het chassis van mijn AZU-B is goed, maar hij is dan ook geïmporteerd uit zuid Frankrijk.
Nu wil ik het gehele chassis behandelen , dus behandelen met RX 5 ,RX7 en RX 10.
Is het misschien een idee om op het laagste punt van het chassis een gat te boren in de balken, zodat evt. vocht dat toch in de balken komt hierdoor afgevoerd kan worden?
Nu wil ik het gehele chassis behandelen , dus behandelen met RX 5 ,RX7 en RX 10.
Is het misschien een idee om op het laagste punt van het chassis een gat te boren in de balken, zodat evt. vocht dat toch in de balken komt hierdoor afgevoerd kan worden?
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Als de auto regelmatig gebruikt gaat worden lijkt me dat niet nodig. Door de openingen vooraan in de poten komt er tijdens het rijden wind door het chassis, wat voor een beetje ventilatie zorgt.
Bij de groene eend van Anne, zit er wel onderin de voorzijde van het chassis, thv de voetenbak 3 gaatjes met een ijzeren haakje in. Dit is denk ik voor afvoer van eventueel water. Denk dat Anne daar wel een foto van kan posten.
Maar echt nodig vind ik het niet.
Gewoon goed behandelen en regelmatig gebruiken
Bij de groene eend van Anne, zit er wel onderin de voorzijde van het chassis, thv de voetenbak 3 gaatjes met een ijzeren haakje in. Dit is denk ik voor afvoer van eventueel water. Denk dat Anne daar wel een foto van kan posten.
Maar echt nodig vind ik het niet.
Gewoon goed behandelen en regelmatig gebruiken
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
2003 Audi A2 1.4i
Ja dat had ik al gezien, maar het gaat mij dus als er eventueel water in komt, dan kan het er niet uit.Punky schreef:
Op de site van Jeroen Cats, staan de punten die je kunt boren om het gehele chassis te behandelen.
@ Tom, Ik ben wel van plan om hem geregeld te gaan gebruiken, maar als ik de laatst tijd zo naar buiten kijk zie ik niet dat het veel opdroogt.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Waar vind ik de site van Jeroen Cats. Is dat de gebruikersnaam?Punky schreef:Op die plek kan er dan ook vocht in.
Op de site van Jeroen Cats, staan de punten die je kunt boren om het gehele chassis te behandelen.
Ik wil ook graag gaten boren in het chassis om te tectyleren. Zoek dus de maten waar ik moet boren.
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
www.cats-citroen.com
tekening:
rode stippen en pijlen gaat het om
op sommige plekken zitten deze gaten al, bijvoorbeeld waar de gordels in het chassis zitten, dan kun je deze gaten gebruiken.
tekening:
rode stippen en pijlen gaat het om
op sommige plekken zitten deze gaten al, bijvoorbeeld waar de gordels in het chassis zitten, dan kun je deze gaten gebruiken.
1986 2CV6 Special Pick Up
2003 Audi A2 1.4i
2003 Audi A2 1.4i
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Re: gaten in Chassis maken ?
Geert, waar gebruik je de RX7 voor?Geert schreef: Nu wil ik het gehele chassis behandelen , dus behandelen met RX 5 ,RX7 en RX 10.
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
www.h2vormgeving.nl/vidal
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Re: gaten in Chassis maken ?
Ben ik ook benieuwd naar. Trouwens waar kan ik het chassis het beste mee behandelen. Chassis is ca 6 jaar oud, maar is toen niet behandeld en er zit vliegroest op. Zonde!!hvdh schreef:Geert, waar gebruik je de RX7 voor?Geert schreef: Nu wil ik het gehele chassis behandelen , dus behandelen met RX 5 ,RX7 en RX 10.
- André Post
- Heavy user