Verbouwing AK 400 naar pick-up
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Even goed lezen jongens!!!
De besteleendkoets die nu op het chassis staat is zo rot als wat. Ecomisch niet meer redbaar. Deze heeft al enkele jaren langer mogen functioneren dan verantwoord was.
De nieuwe koets is van een kitcarbouwer afkomstig. Dus een kitcarbouwer die de overtollige onderdelen wel in de roulatie houdt. Ik kan dit dus alleen maar toejuichen.
Voor de mensen die de bestelkoets willen doneren. Ik verwacht dat daar met Eric wel over te spreken valt.
De besteleendkoets die nu op het chassis staat is zo rot als wat. Ecomisch niet meer redbaar. Deze heeft al enkele jaren langer mogen functioneren dan verantwoord was.
De nieuwe koets is van een kitcarbouwer afkomstig. Dus een kitcarbouwer die de overtollige onderdelen wel in de roulatie houdt. Ik kan dit dus alleen maar toejuichen.
Voor de mensen die de bestelkoets willen doneren. Ik verwacht dat daar met Eric wel over te spreken valt.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
Bedankt Dolf jij snapt het, maar ik denk dat jij adopteren bedoeld, maar er zal weinig van die koets overblijven want ik heb van het nog enigsins te redden plaatmateriaal nog het een en ander nodig.Punky schreef:Even goed lezen jongens!!!
En ja het is jammer dat er een besteleend minder is, maar van alle aanbiedingen die ik heb gehad voor een besteleenden koets, moest er ook een besteleend gesloopt worden die denk ik allen orgineler zijn/waren als die van mij.
En het word kitcar bestaat nu eenmaal, ook in de VW wereld dus denk maar dat er een volkswagen voor gesloopt is.
Laatst gewijzigd door inmijneendje op di 13 sep, 2011 22:03, 2 keer totaal gewijzigd.
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer: