detail foto's kachelbediening en stelbeugel lampen
-
- Beginner
detail foto's kachelbediening en stelbeugel lampen
Toen ik de zaak demonteerde dacht ik wel te kunnen onthouden hoe precies de kabels voor de kachelbediening liepen en vastzatten, idem voor de koplampafstelling.
Heeft iemand detailfoto's van de bevestiging van de kabels aan de kachelpotten en de stelbeugel met veertje voor de koplamp
Heeft iemand detailfoto's van de bevestiging van de kabels aan de kachelpotten en de stelbeugel met veertje voor de koplamp
-
- Beginner
-
- Beginner
- André Post
- Heavy user
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
... en die moet er écht tussen (heb ik ook net ontdenkt)AZL57 schreef:yep een klein buisje 27 mm lang
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
www.h2vormgeving.nl/vidal
-
- Veelvuldig poster
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
dat busje zit toch in de ronde opening in de beugel? Tenminste, daar past het precies in.
Als ik vervolgens aan de stelknop draai dan gaat de as van de versteller wel verder naar voren of naar achter, maar hij zet zich nergens tegenaf. Op de tekening van de microfilm zag ik dat de 27 mm bus aan de rechterkant van die bus met schroefdraad moet.
Ik ben er nog niet uit.
Gr Rob
Als ik vervolgens aan de stelknop draai dan gaat de as van de versteller wel verder naar voren of naar achter, maar hij zet zich nergens tegenaf. Op de tekening van de microfilm zag ik dat de 27 mm bus aan de rechterkant van die bus met schroefdraad moet.
Ik ben er nog niet uit.
Gr Rob
die zit er volgens mij wel in, alleen slecht te zien op de foto. Het busje van 27mm moet echter een stuk kleiner (in diameter) zijn en om het voorste gedeelte van de stelstang heen vallen. deze moet de afstand tussen het begin van de schroefdraad en het voorste gedeelte van de koplampsteun constant houden.
deze hebben we het dan over:

deze hebben we het dan over:

-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer: